Reacties

dadilon schreef op 13.11.2021 om 16:42 uur

Misschien is mijn vraag niet juist is het in zoemen of uit zoemen?

ik bedoel van uit het midden beeld 0 naar einde beeld max

Bol schreef op 14.11.2021 om 00:29 uur

@dadilon

Hallo Leon,

In- en uitfaden doet u zo. Klik met de muis aan het begin voor het infaden of aan het eind voor het uitfaden. U krijgt een pop-up menu waar u deze kunt kiezen.

Het in- en uitzoomen zoals u gewend was te doen, is verdwenen uit VDL 2022, maar dit doet u nu zo. zie filmpje.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

dadilon schreef op 16.11.2021 om 15:22 uur

Rob ik geraak er niet uit. Spijtig dat ik je terug lastig val.

Ik zie bij jou een ander beeld als bi mij zie bijlagen

Bol schreef op 16.11.2021 om 19:35 uur

@dadilon

Hallo Leon,

Bij is alles het zelfde als bij u.

Om een keyframe te kunnen zetten, klik eerst even op het "X" teken.

Het is wel weer even wennen aan de nieuwe lay-out. Zelf moet ik hier ook aan nog steeds aan wennen.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 16.11.2021, 19:47, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

dadilon schreef op 16.11.2021 om 20:08 uur

Rob waar hal je de blok met al die tekens als ik op x druk krijg volgende.

Ofwel werken we niet met het zelfde programma ,mijn program is volgens mijn gegevens "Video deluxe Premium(2022) datum registratie 30-08-2021) serie nr. P3-51053 - xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx- xx8xx"

Ik geloof dat men bij Magix denkt dat we allemaal profs zijn in het vak.

De vroegere uitvoring was te simpel denk ik.

dadilon schreef op 16.11.2021 om 20:38 uur

Ik druk per ongeluk op als opgelost markeren maar het is niet opgelost.

Bol schreef op 18.11.2021 om 00:22 uur

@dadilon

Hallo Leon,

Sorry voor de late reactie.

Wat betreft het markeren van de oplossing, dat kan gebeuren. Zelf werk ik net als u met dezelfde Video Deluxe Premium 2022 versie 21.0.1.92. (laatste update)

Zo kan je het effectenoverzicht (Blok) zichtbaar maken. Zie afbeelding

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

dadilon schreef op 18.11.2021 om 10:34 uur

Rob ik ben er aan het door geraken , de uitsnijding ben ik nu aan het uitproberen de andere functie begin ik onder de knie te krijgen . Dank en tot later.

Bol schreef op 18.11.2021 om 10:50 uur

@dadilon

Hallo Leon,

Het doet mij deugd om te lezen, dat u e.a. onder de knie krijgt. SuccesπŸ‘πŸ‘πŸ‘.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-