Waar kan ik software downloaden?

Tim-Pottillius schreef op 17.08.2021 om 15:16 uur

Hallo,

Ik kocht Magix Red Uw Video's aan via de website. In de doos die ik ontving zit een installatie-cd, één probleem mijn PC heeft geen disc-reader. Er zit gelukkig wel een serienummer bij. Ik downloadde de testversie van Video easy. Er staat op de doos wel dat de CD een aangepaste versie voor "Red uw video's" bevat, maar daar vind ik online geen software voor. Ik registreerde me en gaf het serienummer op, waarna ik een welkomstmail en een product-registratie-bevestigingsmail kreeg. Het programma zelf echter geeft me geen toegang en vraagt me telkens opnieuw te registreren (foutcode -14).

Kan iemand me vertellen hoe ik de registratie kan voltooien? Of indien er aparte software voor "Red uw video's" voor handen is, een link naar die software sturen?

Reacties

mi-bo schreef op 17.08.2021 om 15:29 uur

@Tim-Pottillius

Beste Tim.

Welkom op Magix Multimedia Forum.

Stuur een mail naar infoservice@magix.net, zij kunnen U een download link sturen.

Daarna kunt U RUV2022 installeren en activeren met serienummer

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 17.08.2021 om 15:40 uur

@Tim-Pottillius

Hallo Tim,

Misschien is dit voor u de oplossing. Download eens via deze link het installatieprogramma: [klik hier] en probeer het dan nog eens.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-