Hoi Michael, dank voor je reactie. Ik wil liever niet terug naar versie 12. Met de shortcuts kan ik nu wel alles doen wat ik wil. Ik heb wel geprobeerd versie 13 in zijn geheel te verwijderen, maar na opnieuw installeren heb ik nog steeds geen hoofdmenu. Ik wacht nog maar even op een stabielere versie van versie 13 voordat ik het nog een keer probeer.
Voor zover ik het nu begrepen heb, kunt u via Bestand / Film exporteren / Video als.... niet MPEG-4-export oproepen?
Als dat zo is, verwijdert dan eens Video_Pro_X.ini bestand. Uit ervaring weet ik, dat als Pro X opnieuw wordt geïnstalleerd, het INI-bestand niet wordt verwijderd.
Als u het INI-bestand verwijderd, dan wordt hiermee alle programma-instellingen op de standaardwaarden teruggezet, incl. uw persoonlijke instellingen. Ook worden er bepaalde configuraties opnieuw opgebouwd. Bij het opstarten van Pro X13 wordt dit INI-bestand automatisch weer aangemaakt.
Ik heb zojuist alles van Magix gedeïnstalleerd en de directory C:\Gebruikers\Uw_gebruikersnaam\AppData\Roaming\MAGIX verwijderd. De PC gereboot en opnieuw geïnstalleerd. Het menu is nu weer terug. :) Hartelijk dank voor het meedenken!
Bedankt👍 voor uw terugkoppeling. Ik heb van harte😉 met u meegedacht, maar volgens mij was het verwijderen van C:\Gebruikers\Uw_gebruikersnaam\AppData\Roaming\MAGIX\Video_Pro _X13\Video_Pro_X.ini al voldoende geweest. Maar goed, uw probleem is opgelost en daar gaat om. Toch wil ik u hiervandaan nog wel even memoreren, dat Pro X13 nog zeer veel bugs bevat. Succes met het samenstellen van uw filmprojecten.
Met vriendelijk groet, Rob Forum Moderator / forumlid
Diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties en aanvullingen