Reacties

marten-v schreef op 14.12.2020 om 13:00 uur

Waarom kan ik niet gewoon bellen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mi-bo schreef op 14.12.2020 om 13:09 uur

@marten-v

Beste Marten.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

De Nederlandse Support is er niet meer alles gaat nu via Duitsland.

Als U zich aanmeld met een email adres bekend bij MAGIX voor vandaag kunt u wel inloggen.

Sc6

M.vr.gr

Michael / Forum Moderator.

Bol schreef op 14.12.2020 om 14:35 uur

@marten-v

Hallo Marten,

Ik zie, dat u vandaag een nieuw account hebt aangemaakt met een (nieuw) e-mailadres. Zoals ik het kan beoordelen, hebt u nog een ander account op dit forum met een andere emailadres. U moet dit (oude) emailadres gebruiken om Video Deluxe correct te registeren en te activeren bij Magix.

Succes,

Rob (moderator)

Aanvulling: 14-12-2020 om 14:40uur

zie voor klantenondersteuning het volgende:

Laatst gewijzigd door Bol op 14.12.2020, 14:43, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Marten-Vissers schreef op 14.12.2020 om 23:47 uur

Bedankt. Zo werkt het wel.

Bol schreef op 15.12.2020 om 00:02 uur

Hallo Marten,

Het doet mij deugt om te lezen, dat u probleem is opgelost. Als ik het goed begrijpt hebt u VDL met uw oude emailadres wederom kunnen registreren. Laat het mij weten.

Succes 👍👍👍 met het samenstellen van u films, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-