Reacties

Bol schreef op 27.02.2020 om 09:57 uur

Hallo Jaap,

Als u Magix Video Pro X gekocht en gedownload bij Magix, dan hebt u een aankoopmail gekregen met daarin een downloadlink en het serienummer. Het kan zijn dat uw aankoopmail in uw spam map terecht is gekomen.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 27.02.2020, 10:18, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 27.02.2020 om 10:13 uur

@Jaap-Schenk

Beste Jan.

Schrijft U over een upgrade versie of een geheel nieuw Online gekocht product.

Als het een upgrade versie is wordt het bestaande serienummer automatisch gebruikt. (€149.00)

Met een geheel nieuw pakket heeft U bij bevestiging een serienummer gekregen. (€399.00 )

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Jaap-Schenk schreef op 27.02.2020 om 10:19 uur

wij hebben online een compleet nieuwe versie gekocht, de versie voor 10 dollar per maand

wij hebben deze op computer A gekocht en willen deze op computer B installeren

bij het scherm voor de activeringscode wordt de computer ID van computer B niet herkent

komt dit doordat deze aangevraagd is op computer A?

mi-bo schreef op 27.02.2020 om 10:30 uur

@Jaap-Schenk

Beste Jaap.

Dank voor Uw Feedback.zeker weten doe ik het niet, maar ik heb een idee dat U dan maar één licentie heeft.

Maar dit is altijd bij info@magix.net​​​​​​ op te vragen

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m link die niet werkte

Bol schreef op 27.02.2020 om 11:44 uur

Hallo Jaap,

Ik heb een mailtje verzonden naar informatie@magix.net​​ voor informatie omtrent het aanschaffen van Pro X voor 10 dollar per maand. Echter ik kreeg mijn mailtje als onbestelbaar retour. Hebt u de zelfde ervaring?

Groet,

Rob

​​​​

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 27.02.2020 om 16:18 uur

Hallo Jaap,

Ik zie om 16:15uur, dat zonder melding naar mij als gebruiker om 13:27uur het bovenstaand emailadres gewijzigd is in info@magix.net​​ . Ik heb zojuist wederom een mailtje gestuurd voor informatie. Het lijk mij wel wat.

Groet,

Rob​​​​

aanvulling om 16:25uur

Zie het teruggestuurde mail. Helaas weer een foutief e-mailadres (doorverwijzing).

Laatst gewijzigd door Bol op 27.02.2020, 16:28, in totaal 2 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-