U moet deze eerst allemaal de-groeperen en daarna spoor 1 (beeld) en 2 (audio) weer groeperen en zo ook spoor 3 (beeld) en 4 (audio). U kunt nu spoor 3 en 4 verschuiven.
Het doet mij deugd om te lezen, dat het u is gelukt om het te laten regen ergens middenin uw filmfragment. Heel veel plezier met het samenstellen van uw (film)projecten.
Mooi om te lezen dat het u gelukt is. Jammer dat Mi-bo er elke keer tussendoor zit met herhalingen die al gegeven zijn, dit komt regelmatig bij hem voor! Dit komt de geloofwaardigheid en leesbaarheid van het forum niet ten goede. Bol had al een zéér mooi filmpje getoond hoe het één en ander kan worden gedaan. Voorts lees ik dat u ook pensionada bent en prettig bezig bent met de video-hobby net als ik.
Als moderator moet u toch weten, dat ieder ander forumlid een vinkje kan en mag zetten bij een dankjewel. Hebt u er weleens bij stilgestaan, dat er misschien meerdere forumleden zijn, die het eens zijn met de antwoorden van @Bise (Cees). Mijn persoonlijke mening over u doet er niet toe, want u weet hoe ik over u denkt.
Inventor is volgens mij een soort Auto Cad programma? Deze heb ik ooit aangekocht voor een van mijn oud collega's, die daar tekeningen in maakte voor bedrijven, waarvoor wij werkzaam waren.
Als u op "Y" drukt komt u in het Menu Programma-instelling. Hier kunt u verschillende instelling naar uw handzetten.