Vraag over gedownloade photostory de luxe 2023 nr.xxxxx4609MXC

Cees-Bes schreef op 16.11.2022 om 20:58 uur

Foto en filmpjes gemaakt in photostory de luxe 2023 en gedownload als mp4 is niet meer af te spelen op TV terwijl dat in de oude versie wel lukte???? Op de computer is het geen probleem, wat is de oplossing????

Reacties

mi-bo schreef op 16.11.2022 om 22:16 uur

@Cees-Bes

Welkom Cees als MAGIX gebruiker op het MAGIX gebruikers Forum.

Heeft U het project , via bestand, exporteren, video als Mpeg4 ( Alt+K ) gedaan, dan krijgt U dit te zien

als U dan exporteer naar een USB stick ( NTFS ) dan kunt U het gewoon op een TV via USB poort afspelen.

Gr

Michael/Moderator

Bol schreef op 16.11.2022 om 23:44 uur

@Cees-Bes

Hallo Cees,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

......Foto's en filmpjes gemaakt in Photostory Deluxe 2023 en geëxporteerd als mp4 zijn niet meer af te spelen op TV terwijl dat met mijn oude Photostory versie nog wel lukte?...

Met welke oude Photostory Deluxe versie lukte het nog wel? Wanneer de geëxporteerde mp4 bestanden wel afspelen met Windows Media Player via uw computer, dan zou dat nu ook weer mogelijk moeten zijn via uw TV. Het kan zijn dat uw TV niet overweg kan met een USB-stick geformatteerd op NTFS. Kijk daarvoor eens in de handleiding van uw TV, want mijn Samsung TV (10 jaar oud) kan alleen maar overweg met een USB-stick die geformatteerd is op Fat32. Daarbij komt nog, dat mijn mp4 bestanden niet groter mogen zijn dan 4GB.

Met vriendelijke groet,

Rob (forumlid / moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 16.11.2022, 23:44, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-