vormgeving collage

marcat schreef op 18.12.2017 om 17:34 uur

met twee foto's wilde ik een collage maken, dit is gelukt. Nu bleek dat ik die ook ergens anders onder had geplaatst deze heb ik verwijderd van de tijdlijn door op delete te klikken. Op de tijdlijn zijn is de overgang met zeepbellen nu weg maar in de foto blijven de bellen bestaan. Verwijder ik de foto dan schuiven de bellen een foto op. Heeft iemand een oplossing om de bellen uit de foto te halen.

Alvast bedankt

Cathy

Reacties

Bol schreef op 18.12.2017 om 23:28 uur

Hallo Cathy,

  1. activeer de foto met de bellen
  2. klik op de rechtermuisknop
  3. effecteninstellingen / reset of (snel toets Alt+Shift+C)

Succes,

Bol

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

marcat schreef op 19.12.2017 om 09:19 uur

dank je wel voor je reactie, maar dat heb ik helaas al diverse malen geprobeerd en je kunt de foto niet meer resetten. Ook als je de foto weggooit verplaatsen de bellen zich?  Als je nog een idee hebt hou ik me aanbevolen want de presentatie is klaar maar ik wil de bellen wel weg hebben.

Alvast dank

Bol schreef op 19.12.2017 om 14:22 uur

Hallo Cathy,

Schakel eens van storyboard over naar de tijdlijn en activeer de ballonnen onder de foto's en druk op "delete"

Succes,

Bol

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

marcat schreef op 19.12.2017 om 14:41 uur

dank je wel voor je reactie maar onder de tijdlijn hangt niets meer, je ziet nergens iets staan waarvan je zou kunnen denken dat dit te maken heeft met de bellen, zelfs de foto waarin de bellen tevoorschijn komen deleten helpt niet wnat dan schuiven de bellen gewoon 1 foto op

Bol schreef op 19.12.2017 om 15:00 uur

De bellen hoeven niet direct onder de foto te staan, maar kan ook op een andere tijdlijn staan. Sleep rechts de schuif eens verder naar beneden.

Laatst gewijzigd door Bol op 19.12.2017, 15:01, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

marcat schreef op 20.12.2017 om 07:04 uur

Dank je wel maar dat had ik al geprobeerd, bij alle lijnen onder de fototijdlijn staat niets.