Reacties

Bol schreef op 30.10.2022 om 14:13 uur

@hans-alting

Hallo Hans,

Reset eens de programma instellingen. Ga naar: Bestand / Instellingen / Programma-instellingen terugzetten op standaardwaarde.

Succes,

Rob (forumlid /moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 30.10.2022 om 14:44 uur

@hans-alting

Niet wetend of grafische (video)kaart up to date is.

Ga naar fabrikant van uw grafische kaart en download daar de juiste drivers.

.gr

Michael

Bol schreef op 30.10.2022 om 14:57 uur

@hans-alting

Hallo Hans,

Als het terugzetten op de standaardwaarden voor u niet de oplossing is, wat is uw:

  • specificatie van uw PC
  • met welke Video Deluxe werkt u
  • wat is uw Windowsversie 10 of 11

Succes,

Rob (forumlid /moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 30.10.2022 om 15:12 uur

@hans-alting

Hans, als na updaten van Grafische kaart drivers(handmatig)niet de oplossing is.

Opstarten als administrator, is ook een mogelijkheid om Uw probleem op te lossen

Gr

Michael

Kees-Haremaker schreef op 31.10.2022 om 09:14 uur

Hallo Hans, wellicht heb je meerdere verschillende projecten en deze niet hebt gerubriceerd dan heeft het programma het wel eens moeilijk om de verschillende deelbestanden te vinden dus advies van mij is per project mappen aan te maken op je HD die de naam dragen van het vigerende project.
Ikzelf heb dit steeds als ik een nieuw project maak ga ik voordat ik Magix opstart op een HD de mappen aanmaken m.b.v. de verkenner zodat na opstarten van Magix dit kan invullen d.m.v. de sneltoets 'Y'
Mvg Kees Haremaker

hans-alting schreef op 31.10.2022 om 12:03 uur

ntel(R) Core(TM) i7-8750H CPU @ 2.20GHz   2.21 GHz

16,0 GB (15,9 GB beschikbaar)

64-bits besturingssysteem, x64-processor

win 11

mi-bo schreef op 31.10.2022 om 12:42 uur

@hans-alting

Dank voor Uw feedback,

Met welke versie van MVDL werkt U dan onder Windows 11( is deze versie al geüpdatet)

Al gekeken of er via de Fabrikant een nieuwe driver beschikbaar is voor de Grafischekaart

16,0 GB waarvan 15.9 GB beschikbaar is dat interne geheugen

Gr

Michael

Bol schreef op 31.10.2022 om 12:49 uur

@hans-alting

Hallo Hans,

Omdat u uw PC configuratie op het forum hebt geplaatst, mag ik de conclusie trekken, dat uw probleem nog niet is opgelost.

Kijk eens even of bij u wel de laatste Microsoft Visual C++ 2015-2022 is geïnstalleerd. Omdat bij u Video Deluxe steeds maar vastloopt, is mijn advies om de laatste versie Microsoft Visual C++ 2015-2022 te downloaden en te installeren. U kunt deze hiervandaan downloaden: Visual Studio 2015, 2017, 2019, and 2022

Bij het installeren van de nieuwere versie, wordt de oude versie overschreven. U kunt alle andere Microsoft Visual C++ versies gewoon op uw PC / Laptop laten staan, omdat oudere programma's deze versies nog kunnen gebruiken als dat nodig blijkt te zijn.

Succes,

Rob (forumlid / moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 31.10.2022, 13:19, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 31.10.2022 om 12:57 uur

@hans-alting

Hallo Hans,

Een aanvulling op mijn bovenstaand antwoord. Ik zie, dat u een Intel(R) Core(TM) i7-8750H CPU @ 2.20GHz hebt met een geïntegreerde Intel UHD Graphics 630 videokaart. Als u daarnaast geen andere videokaart hebt, kijk dan eens met deze link of alle Intel drivers nog up-to-date zijn. zie: Intel® Driver & Support Assistant.

Succes,

Rob (forumlid / moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 31.10.2022, 12:58, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 31.10.2022 om 13:42 uur

@hans-alting

Hans,

weet U wel zeker dat, uw configuratie onder Windows11 goed draaid

zelf heb ik een I7 processor met een GTX 960 kaart en zal niet onder Windows11goed kunnen werken met MVDL 2023..(hier over heb ik een waarschuwing van Microsoft gekregen)

Misschien is dat Uw probleem

Gr

Michael

Bol schreef op 31.10.2022 om 15:04 uur

@hans-alting

Hallo Hans,

Even een reactie mijnerzijds op het bovenstaand antwoord. Ik heb nog nooit een waarschuwing gekregen van Microsoft noch Magix Duitsland dat een Nvidia GeForce GTX 960 niet compatibel zou zijn met W11.

U kunt via https://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us nog steeds de laatste drivers voor Nvidia GeForce GTX 960 versie 526.27 release datum 27-10-2022 downloaden.

Succes,

Rob (forumlid / moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 31.10.2022, 15:07, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 31.10.2022 om 15:11 uur

@hans-alting

Hans,

Daar ik niet in Nederland ben, anders zou ik hierop direct reageren wat hierboven omschreven staat(met een voorbeeld), als ik naar optie gaat updaten naar Windows11.

Sc6

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m meer info

Bol schreef op 31.10.2022 om 15:26 uur

@hans-alting

Hallo Hans,

Ik vind het jammer, dat mijn onderbouwd antwoord in twijfels wordt getrokken zonder weerlegging.

Omdat u W11 hebt kunnen installeren, ga ik er ook vanuit dat uw PC / Laptop voldoet een eisen die Microsoft stelt aan uw computer. Maar goed, u kunt het zelf allemaal controleren.

Met vriendelijke groet,

Rob (forumlid / moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 31.10.2022, 15:29, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

hans-alting schreef op 31.10.2022 om 17:20 uur

Hoi Rob,

 

Twijfel niet aan jouw suggesties. Ik ben niet echt technisch aangelegd. ik ga het proberen.

in ieder geval dank voor jouw hulp.

 

Hans

Bol schreef op 31.10.2022 om 18:13 uur

@hans-alting

Hallo Hans,

Bedankt👍 voor uw vertrouwen. Ik pretendeer helemaal niet dat mijn gegeven antwoorden voor u ook de oplossingen zouden zijn. Ik zou fysiek achter uw computer moeten zitten om te zien wat voor u wel de correcte oplossing kan zijn.

Ik zou zeggen probeer eerst eens:

  • de laatste Microsoft Visual C++ 2015-2022 te installeren
  • installeer de laatste drivers voor uw Intel of Nvidia videokaarten

Ik verneem wel van u of uw problemen zijn opgelost.

Succes,

Rob (forumlid / moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 31.10.2022, 18:14, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bise schreef op 02.11.2022 om 12:39 uur

L.S.

Wat is dit nu voor een discussie? Hier wordt gesuggereerd dat een  I7 processor met een GTX 960 kaart niet zal werken onder Windows11 met MVDL 2023..(hier over heb ik een waarschuwing van Microsoft gekregen). geplaatst op 31-10-'22 om 13.42 uur. Lijkt mij een stug verhaal. Mijn videovrienden hebben hier nog niet van gehoord. Dus vraagje aan Michael, Hoe kom je aan deze waarheid? Ook moderator Rob trok dit in twijfel! Dan om 15.11 zegt Michael dat hij niet kan reageren, hoezo? anderhalf uur later wil hij niet meer reageren? Raar verhaal.

We houden de vinger aan de pols, als eerste ga ik aan Magix een en ander vragen hoe het zit met systeemeisen in deze.

Mvg,

Cees

 

 

mi-bo schreef op 02.11.2022 om 14:08 uur

@Bise

Als ik weer in Nederland ben zal ik U een berichtje sturen, dan mag U bij mij langs komen kunnen we samen een goede kop koffie drinken en kunt U zelf zien wat ik eerder heb omschreven

Gr

Michael

Bol schreef op 02.11.2022 om 18:25 uur

@hans-alting

Hallo Hans,

Even een reactie mijnerzijds op het bovenstaand antwoord. Ik heb nog nooit een waarschuwing gekregen van Microsoft noch Magix Duitsland dat een Nvidia GeForce GTX 960 niet compatibel zou zijn met W11.

U kunt via https://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us nog steeds de laatste drivers voor Nvidia GeForce GTX 960 versie 526.27 release datum 27-10-2022 downloaden.

Succes,

Rob (forumlid / moderator)


@Bise

Hallo Cees,

In mijn bovenstaand gegeven antwoord heb ik niets over een Intel i7 processor beschreven. Het gaat hier of Nvidia GeForce GTX 960 wel goed zou functioneren onder Windows 11, daar is / was mijn antwoord opgericht. Nvidia GeForce GTX 960 wordt zeker door Windows 11 ondersteund. Zie afbeelding

Mijn PC met een Intel i7-6700 CPU @3,40 / Nvidia GeForce GTX 970 voldoet niet aan systeemvereisten voor Windows 11.

De rede hiervoor is:

  • TPM is niet gedetecteerd.
  • Mijn moederbord bezit een TPM-chip met versie 1.2 (niet geactiveerd)
  • De processor wordt momenteel niet ondersteund door Windows 11

Omdat @hans-alting reeds werkt onder Windows 11, dan kan / mag ik er vanuitgaan dat zijn PC / Laptop voldoet aan de systeemeisen die Microsoft stelt aan zijn PC / Laptop.

Met vriendelijke groet,

Rob (forumlid / moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 02.11.2022, 21:58, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 02.11.2022 om 22:22 uur

@hans-alting, @Bise

Hallo Hans, Cees,

Uw Intel(R) Core(TM) i7-8750H CPU @ 2.20GHz wordt door Windows 11 ondersteund.

 

Even verder gekeken welke Intel processors door Windows 10 of 11 worden ondersteund. Dit kwam ik tegen op het internet:

Met vriendelijke groet,

Rob (forumlid / moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 02.11.2022, 22:29, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 16.11.2022 om 10:40 uur

@Bise

Zoals Belooft een print van mijn Home Pc in Nederland.

Gr

Michael/ Moderator

 

Bol schreef op 16.11.2022 om 11:34 uur

@Bise

Hallo Cees,

Wat hierboven beschreven staat klopt, alleen het geeft geen antwoord op de vraag of een Nvidia GeForce GTX 960 nog werkt onder Windows 11!! Maar voor zover ik heb kunnen nagaan, wordt een Nvidia GeForce GTX 960 / 970 nog steeds door Microsoft Windows 11 ondersteund. Zie afbeelding

Zoals ik ook reeds eerder heb beschreven voldoet mijn PC met een processor Intel i7-6700 CPU @3,40 / Nvidia GeForce GTX 970 niet aan systeemvereisten voor Windows 11, omdat mijn moederbord geen TPM-chip met versie 2.0 hebt en dat de processor Intel i7-6700 niet wordt ondersteund door Windows 11

Met vriendelijke groet,

Rob (forumlid / moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-