Voorbeeld van beeld in beeld

dubianthus schreef op 19.10.2018 om 17:27 uur

Kan iemand mijn vertellen waarom ik geen voorbeeld kan zien van de beeld in beeld functie?
Wanneer ik 3 of 4 foto's wil samenvoegen dan moet ik nu eerst toepassen en weer resetten, volgens mij moet ik een voorbeeld kunnen zien.

Al vast bedankt voor je reactie.

Reacties

mi-bo schreef op 19.10.2018 om 17:45 uur

@dubianthus

Beste Dubianthus,

Ga naar collage, zoek de optie die U wilt gebruiken,

klik dan op driehoekje en U ziet hoe het gaat worden.

activeer de foto's als het de juiste P in P is die U wilt gebruiken pijltje naar links wordt het geactiveerd zoals het er uitgaat zien.

Mvg

Michael

dubianthus schreef op 19.10.2018 om 18:03 uur
  1. Zoals je omschrijft werkt het dus niet. Vreemd, voorheen deed ik het ook op deze manier.

Mvg. Hetty
mi-bo schreef op 19.10.2018 om 18:12 uur

@dubianthus

Beste Hetty,

Heeft U na de laatste download update nu versie 18.1.1.53, ook via hulp gratis download ( 8 Gb).

geinstalleerd

Mvg

Michael

Bol schreef op 19.10.2018 om 18:35 uur

Hallo Hetty,

Volgens mij is het niet (meer) mogelijk wat u wilt. Ik heb het in diverse Magix programma's uitgeprobeerd. Beeld in beeld laat met eigen voorbeelden zien hoe de foto's in beeld komen. Ik heb de volledige Photostory versie 18.1.1.53 geïnstalleerd staan. Zelf doe ik het net als u. Zint de collage mij niet, dan klik ik "ongedaan maken" of Ctrl+Z.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 19.10.2018 om 19:14 uur

@dubianthus

Beste Hetty,

Misschien heb ik Uw vraag niet goed begrepen, maar mijn uitleg staat hieronder.

Mvg

MIchael

dubianthus schreef op 20.10.2018 om 10:45 uur

Inmiddels is het opgelost, iedereen bedankt voor de hulp. Ik heb het programma teruggezet in de standaard waarden en alles werkt weer als voorheen. Waarom het verkeerd is gegaan??? Geen idee.

Hartelijk dank voor jullie mee denken!!!!

Groetjes Hetty

Bol schreef op 20.10.2018 om 10:51 uur

Goedemorgen Hetty,

De voorbeelden, die zijn gegeven, komen uit Photostory 2019. Zoals ik het nu ziet en kan beoordelen, gaat het bij jou om Fotostory 2016 en om de afbeeldingen in de mediapool. "effecten - beeld en beeld"

Heb je al eens de programma-instelling teruggezet op de standaardwaarden?

Dit doe je zo:

Groet,

Groet,

Rob

Aanvulling: 20-10-2016 om 10:56uur

Onze antwoorden hebben elkaar gekruist. Fijn om te lezen dat je zelf de oplossing heeft gevonden.

Laatst gewijzigd door Bol op 20.10.2018, 10:57, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

dubianthus schreef op 20.10.2018 om 10:54 uur

Hoi Rob,

Ik heb idd Fotostory 2016. Heb ook net onderaan dit bericht gemeld dat ik alles teruggezet heb in de standaard waarden en nu werkt het weer.

Dank je wel voor je mee denken en idd is dit de oplossing.

Groetjes Hetty