volumecurve kopieren

lutgartdenil schreef op 09.05.2021 om 10:54 uur

Beste mensen, heb een mvn slideshow klaargemaakt en wil deze kopieren (of knippen en plakken) op een bepaalde plaats in mijn Photostory project (mph), Nu blijkt dat dat gaat, dat de audio meegaat , maar de volumecurve van de muziek die ik ook al had gemaakt blijkt niet mee gekopieerd te zijn. Kan dat? Is er een oplossing voor?

groetjes Lutgart

 

Reacties

Bol schreef op 09.05.2021 om 13:54 uur

@lutgartdenil

Hallo Lutgart,

Als u een stukje uit uw slideshow kopieert d.m.v. knippen en plakken dan worden de door u instelde volumecurve niet mee gekopieerd, omdat deze volumecurve op de tijdlijn zelf vastgelegd wordt. De volumecurve zelf is ook niet verschuifbaar. U kunt dit zelf uitproberen, want als u het geluid en / of beeld verschuift, dan ziet u dat de volumecurve niet mee wordt mee verplaatst. U moet deze dan, volgens mij, weer handmatig instellen.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

lutgartdenil schreef op 10.05.2021 om 09:53 uur

dank u wel. Dat is duidelijk en geeft me ook bevestiging van wat ik dacht, maar wist niet waarom

 

Bol schreef op 10.05.2021 om 10:05 uur

@lutgartdenil

Hallo Lutgart,

Bedankt 👍 voor uw terugkoppeling. Succes met het samenstellen van uw Slideshows.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-