Volumecurve

VideoDennis schreef op 26.11.2008 om 22:00 uur
Ik heb een filmpje geimporteerd die bestaat uit video + audio.
Ik weet hoe je een volumecurve in kunt stellen voor het audio spoor.
Mijn probleem is: wanneer ik de film afspeel volgt het audio volume de curve niet. Oftewel, het volume blijft ongewijzigd terwijl de rode curve wel zichtbaar is.
Iemand een idee hoe dit kan?

Reacties

magixagent schreef op 28.11.2008 om 13:38 uur
De 2007 zal als volgt gaan, geluid curver activeren,( rechs boven tijdlijn,als u dan met de pijl van de muis het project activeer, ziet U vanzelf dat het rode gedeelte bij zachter naar beneden gaat )dan naar stukje project gaan waar geluid veranderd moet worden en vanaf dat punt bewerken, ook kunt u geluid en beeld ontkoppelen geluid stukje splisen met T toets een stukje verder het zelfde, geluid naar beneden halen, en U heeft op dat stuk minder geluid,ook kunt U via de bovenste lijn onder het woord venster de geluidmixer aan klikken,dan ziet U als er geluid op lijn twee staat bij het afspelen de geluids volume op en neer gaan ,klik nu auto aan en tijdens het afspelen bediening tab toets( brede toets onder toetsen bord)nu  het geluid dimmen of harde zetten en U zult zien dat dit perfect werkt,beetje oefenen en het gaat, succes.