Volume regeling Magix video De Lux" 17

amonra schreef op 16.10.2010 om 13:28 uur

Jammer maar mijn vraag/antwoordt staat er niet bij.

 

Ik heb videoclipsen op de tijdlijn met verschillende geluids niveaus en wil het geluid levelen. Er zijn diverse mogelijkheden maar ik wil het geluid (volume) automatisch instellen voor alle clipsen, hoe doe ik dat?? 

 

 Ik heb dit programma Magix Video De Lux 17 pas 2 dagen (Trail versie)

 

 Gaarne een reactie en Alvast TxxxS

 

 Amonra

Reacties

mi-bo schreef op 16.10.2010 om 13:44 uur

Beste, wij weten niet hoe een trial versie reageerd,

maar als u de clips op de tijd heeft staan en het geluid aanklikt dan wordt alles wat geluid betreft orange/geel pak de tijdlijn beet met de muis en sleep het naar beneden, en in een ker gaat alle geluid naar de zelfde niveau, let wel als het verchillende geluid niveau's zijn dat dit eerst allemaal het zelfde met zijn,

succes.

amonra schreef op 18.10.2010 om 14:45 uur


U hebt mijn vraag niet begrepen.De clipsen op de tijdlijn zijn van verschillende geluids niveau. Ik wil nu deze verschillende geluids volumes automatisch gelijk stellen zodat ik een DvD kan branden.

  amonra 
 

Beste, wij weten niet hoe een trial versie reageerd,

maar als u de clips op de tijd heeft staan en het geluid aanklikt dan wordt alles wat geluid betreft orange/geel pak de tijdlijn beet met de muis en sleep het naar beneden, en in een ker gaat alle geluid naar de zelfde niveau, let wel als het verchillende geluid niveau's zijn dat dit eerst allemaal het zelfde met zijn,

succes.

Mooniebug schreef op 06.01.2011 om 20:41 uur

Beste Amonra

 

Volume normalizer gebruiken, dan heb je in ieder geval de peak op gelijk level staan. Bij het terugluisteren kun je de alsnog eventuele verschillen handmatig bijsturen met de volumelijn. Niet de zwarte maar de groene. Dat gaat per stukje waar het te laag of te hoog is.

 

Succes

 

amonra schreef op 13.01.2011 om 12:06 uur


Ik heb mijn vraag op 16-10-2010 gesteld en krijg pas op 6-1-2011 antwoordt rijkelijk laat.

Ik heb dus een ander product aangeschaft waar ik netjes antwoord krijg op mijn vragen en die aanmerkelijk goedkoper is.

Bedankt Magix.

        Amonra
 

Beste, wij weten niet hoe een trial versie reageerd,

maar als u de clips op de tijd heeft staan en het geluid aanklikt dan wordt alles wat geluid betreft orange/geel pak de tijdlijn beet met de muis en sleep het naar beneden, en in een ker gaat alle geluid naar de zelfde niveau, let wel als het verchillende geluid niveau's zijn dat dit eerst allemaal het zelfde met zijn,

succes.