Reacties

Bol schreef op 15.06.2023 om 22:14 uur

@H-Veldsink

Beste H. Veldsink,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat geheel los van Magix Support.

Op dit moment kan ik uw foutmelding (nog) niet reproduceren. Mijn advies is om rechtstreeks contact op te nemen met Magix Support door een mailtje te sturen naar: infoservice@magix.net en daar uw Grijsbeeld met ERROR (Vitascene pro 4.0) voor te leggen. U zou ook uw probleem neer kunnen leggen bij ProDaD Support.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 15.06.2023, 22:28, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

H-Veldsink schreef op 15.06.2023 om 23:34 uur

Ik heb het opgelost door de Trial versie van vitascene v4.0 te downloaden en deze over de bestaande versie te installeren. Nu werkt de effecten prima.

Bol schreef op 16.06.2023 om 05:37 uur

@H-Veldsink

Hallo H. Veldsink,

Het doet mij deugd om te lezen, dat u uw vitascene v4.0 probleem zelf heeft weten op te lossen door de trailversie te downloaden en deze over de bestaande versie heen te installeren. Bedankt👍voor voor deze terugkoppeling.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 16.06.2023, 05:47, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-