Vita - File Not Found in Tiny Percussion Congas

Ron-Witkamp schreef op 26.08.2020 om 15:01 uur

Ik heb iets vreemds met de Magix Vita - Tiny Percussion Congas. Als ik deze wil openen op een track in Musicmaker 2021 Premium krijg ik de foutmelding Vita - File Not Found. Could not find the file CONCO3P02x32 in Tiny Percussion Congas/Congas. Als ik deze vervolgens Ignore verschijnt een het 'freedrum rock (64)' keyboard in beeld en staat in de dropdown Congas ingevuld. Als ik dan op die dropdown klik kan ik alleen kiezen voor Tokai Freedrum. Ik begrijp hier werkelijk niets van. Drie andere Tiny Percussion instrumenten die ik heb werken goed. Opnieuw installeren van MusicMaker op een schone Windows (andere PC) resulteert in exact hetzelfde verschijnsel. Er lijkt wel iets mis te zijn met de Magix Vita - Tiny Percussion Congas installatie.

Reacties

Fred-Kosters schreef op 06.11.2021 om 11:23 uur

Mijn complete Vita Instrument werkt niet meer in Samplitude X4 - geen contact met Magix mogelijk

Bol schreef op 06.11.2021 om 15:42 uur

@Fred-Kosters

Hallo Jaap,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

U hebt een vraag gesteld in een topic uit 2020. Zo u zo vriendelijke willen zijn om bij een volgende keer een eigen bijdrage maken. Zo houden wij dit forum schoon en overzichtelijk.

U schrijft dat er geen contact met Magix mogelijk is. Zie hiervoor eens: Hoe neem ik contact op met de technische support?

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Laatst gewijzigd door Bol op 06.11.2021, 15:54, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-