Goedendag, hoe kan ik een een nieuw instrument toevoegen in Music Maker premium 2017? Graag zou ik de Vintage organ uit music maker 2014 die ik niet bezit, gebruiken. Is dit mogelijk?
Ik weet niet meer of Vintage Organ ook al met MMM 2017 meegeleverd was / is. U kunt de editie MMM 2017 met het serienummer aanmelden in MMM versie 27.0.3.32.
Dit doe u zo:
start MMM versie 27.0.3.32 op
klik op editie activeren en volg de procedure.
Groet,
Rob
Aanvulling 17-03-2019 om 15:00uur
Als uw editie is geactiveerd, klik dan op het tabblad Store en dan op het tandwieltje en klik dan op Alle gekochte inhoud downloaden... Het Download Manager wordt geopend en u kunt hier, wat u ziet downloaden en installeren.
Het zou best kunnen kloppen, dat u het tabblad "Store" niet kan vinden. U hebt volgens mij nog de volledige oude versie MMM 2017 uit 2016 op uw PC geïnstalleerd staan en niet de laatste MMM versie 27.0.3.32. zie: https://www.magix.com/nl/muziek/music-maker/. Klopt dit?
Ik heb vanmiddag MMM 2017 versie 24.1.6.127 naast mijn MMM 2019 versie 27.0.3.32 geïnstalleerd. Deze zijn afzonderlijk op te starten; alleen niet te gelijk
Onder MMM 2017 wordt standaard Vintage organ geïnstalleerd.
klik ook op het tabblad "Instrumenten" en klik op dan op "Vintage organ"
Wanneer het tabblad "Store" niet aanwezig is, ga dan naar: hulp / Programma.../online actualiseren (zie afbeelding)
Daar ik niet veel ervaring heb met computers ben ik er dit weekend eens goed voor gaan zitten en aan de slag gegaan met jullie advies. Bijzonder bedankt daarvoor.
Hetgeen wat er in jullie berichten naar boven kwam is om mijn versie te actualiseren. Dit heb ik getracht echter verschijnt er nadat de actualisatie geactiveerd dient te worden de volgende melding: