Videorecorder VHS Panasonic wordt niet herkend

ralph-evegaars schreef op 23.08.2017 om 10:56 uur

ik heb alles aangesloten conform beschrijving en start het programma op, videorecorder aan, maar het programma meldt dat er geen input apparaat is aangesloten. Hoe kan ik het voor elkaar krijgen dat de videorecorder wordt herkend, als ik de kabels inplugt geeft de PC een piep, dat er wat wordt aangesloten, maar er is niets te zien.

Reacties

mi-bo schreef op 23.08.2017 om 12:42 uur

Hallo Ralph.

uw oproep gelezen, met welk MAGIX product worden de beelden gedigitaliseerd

Gr

Michael

ralph-evegaars schreef op 23.08.2017 om 12:49 uur

ik heb het pakket :Red uw video's met Magic Films op DVD 8

 

mi-bo schreef op 23.08.2017 om 12:57 uur

Hallo Ralph

Met welk Windows systeem werkt U.en is de scart connector incl. het totaal pakket geleverd

gr

Michael

Voormalige gebruiker schreef op 23.08.2017 om 15:24 uur

Hallo Ralph,

Sta de scart aansluiting op uitgaand signaal? zie: http://www.magix.com/nl/support/know-how/tutorialvideos/red-uw-videos/

Succes,

Rob

Kees-Haremaker schreef op 24.08.2017 om 17:37 uur

Hallo Ralph, idd is de opmerking van Rob belangrijk. verder heb je een digitale camera en zo ja kan je de videorecorder daarop aansluiten met een scartkabel met aan het andere einde drie cinch connectoren 1x rood, (audio rechts), 1x wit (audio links), 1x geel videosignaal. Op je camera zitten deze aansluitingen meestal wel en dan kijken of die aansluitingen als ingang geschakeld staan, dan je de video via je camera importeren en via de digitale firewire naar je PC .
Het is zelfs zo dat als MAGIX nog niet is opgestart en je je camera aanzet wordt automatisch MAGIX opgestart
Bij mij werkt dat zo.

Mvg Kees

ralph-evegaars schreef op 24.08.2017 om 20:13 uur

Ik heb inmiddels ook van Magix een reactie ontvangen, volgens hen ligt het aan de USB omvormer naar scart, Mijn pakket is nl vrij oud en niet compatible met Windows 10, hun voorstel is om gewoon een nieuwe kabel te kopen die wel Windows 10 aankan, maar ik heb inmiddels naar de tips gekeken en daar zitten bruikbare adviezen bij oa  de koppeling met een digitale kamera, dankjewel allemaal voor de reacties .