Reacties

Bol schreef op 04.10.2024 om 13:12 uur

@peterpanpol

Hallo Peter,

U wilt graag een achtergrond uit een video verwijderen, maar wat wilt u precies verwijderen? Kunt hier van een voorbeeld geven. Dan kan ik of andere forumleden voor u bekijken of er in Video Deluxe 2025 (laatste versie) een passende lossing voorhanden is. Misschien door gebruikmaking van Laagmaskers gebruiken (magix-hub.com)??

Met vriendelijke groet,

Rob
Forum Moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

peterpanpol schreef op 04.10.2024 om 18:31 uur

Als je een video hebt waar een persoon in beweegt dat je de rest uit de video verwijdert en alleen de bewegende persoon ( personen) overhoud

Met vriendelijke groet,

Peter

Bol schreef op 04.10.2024 om 23:01 uur

@peterpanpol

Hallo Peter,

Voor zover ik het weet kunt u met Magix Video Deluxe geen achtergronden verwijderen, zodat u alleen bewegende persoon ( personen) overhoud.

Met vriendelijke groet,

Rob
Forum Moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

peterpanpol schreef op 04.10.2024 om 23:07 uur

Hallo Bol

Maar is er dan wel een programma van Magix waar dat wel mogelijk is, wat dat is mijn vraag

Met vriendelijke groet

Peter

Bol schreef op 04.10.2024 om 23:16 uur

@peterpanpol

Hallo Peter,

Volgens mij hebt Magix Duitsland geen programma waar dit mogelijk is. Maar als je het zeker wit weten stuur dan een mailtje naar infoservice@magix.net en stel de vraag rechtstreeks aan hen.

Met vriendelijke groet,

Rob
Forum Moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-