videobestanden

karin-m56 schreef op 20.02.2015 om 14:35 uur

Hallo allemaal,

Ben stom geweest, heb mijn analoge video,s op de PC gezet, maar alles kwam nu op de C schijf te staan, met gevolg C schijf vol, (ondanks ik ze ook opgeslapen heb op de externe schijf), dacht zet ze wel op de externe schijf, maar helaas nu kan mijn programma ze niet meer vinden, heb geprobeerd ze weer terug te zetten, maar helaas.

Hij geeft nu een melding:  "Wanneer het bestand is verplaatst, kies dan a.u.b. "Directory" en geef de huidige positie aan."   Hoe doe ik dat?

Heb inmiddels ook het Magix Video Easy programma van de C schijf gehaald en op de D schijf geinstalleerd.

Nu kan ik zeker alle films op nieuw op gaan nemen hé?

Alvast bedankt, vriendelijke groet,

Karin.

Windows 8.1,  Magic Video Easy 3.0.1.50,  Grabster AV350 MX

Reacties

RiViS schreef op 20.02.2015 om 19:31 uur

Hallo Karin,

Ik meen dat je op het vlakje met "Directory" moet klikken, dan krijg je de Verkenner te zien en daar zoek je dan het filmbestand op, bevestig met muisklik. Het kan zijn dat je dat dan met alle films moet doen.

succes, groet,

Rijk

karin-m56 schreef op 21.02.2015 om 10:03 uur

Hallo Rijk, bedankt voor het reageren. Sorry maar loop weer te klooien.

Als ik dus Magix Video Easy op start en naar Videoproject laden en ga naar de Magix met mijn ruwe videobestanden en klik op een film en zeg openen, gebeurt er helemaal niets. Als ik naar de map bewerkte video,s ga en klik op een film openen gebeurt er ook helemaal niets. Nou krijg ik onderstaand schermpje, kan je het lezen. Is directory hetzelfde als map in dit programma? Ik heb alleen staan Herhalen, Overslaan, Alles overslaan, Map, Annuleren. Als ik naar Bestand importeren ga gebeurt er ook niets.

Alvast bedankt vriendelijke groet Karin

Voormalige gebruiker schreef op 21.02.2015 om 15:19 uur

Hallo Karin,

Ik heb zelf het programma "Magic Video Easy 3.0.1.50" niet. Ik zal proberen met de kennis, die ik van MAGIX programmas heb, je opweg te helpen.

Het projectbestand bestaat alleen maar uit verwijzigingen. De melding dat de videobestanden zijn verplaatst, komt omdat ze bv. op een externe schijf zijn opgeslagen. Wat je zou kunnen doen is het projectbestand, in de map, waar je videobestanden zijn opgeslagen, te kopieren en dan van uit deze map het projectbestand te openen. Nu worden de bestanden wel gevonden.

Je had het programma niet hoeven te deinstalleren, je breng je alleen maar in meer problemen.

Succes,

Rob 

karin-m56 schreef op 21.02.2015 om 16:07 uur

Hallo Rob, bedankt voor je reactie.

Wat jij schrijft klikt logisch, ik ga het morgen even uitproberen.

Ik laat het je weten of het wel of niet gelukt is.

Vriendelijke groet Karin.

RiViS schreef op 21.02.2015 om 22:07 uur

. Nou krijg ik onderstaand schermpje, kan je het lezen. Is directory hetzelfde als map in dit programma? Ik heb alleen staan Herhalen, 

je moet op Map klikken, Karin

groet,

Rijk

karin-m56 schreef op 22.02.2015 om 10:16 uur

Hallo Rob en Rijk, Bedankt voor jullie reactie.

Nou er gebeurt helemaal niets. Staat wel een blauwe streep onderin bij bewerken, maar 0,00 min en beelden.

Denk nou ga ik maar vast vanaf de camrecorder opnemen, heb zo,n dure Grabster van 80 euro gekocht met een programma erbij, video van de videorecorder gaat goed, klik ik het camrecordertje aan, moet ik het dure pakket gaan bestellen, van een geldklopperij allemaal. Had de dure Pinnacle 18 ook al aangeschaft, die herkend ook geen Grabsterstekkertje. Heb maar het boek van Magix video Easy gereserveerd bij de Bibliotheek, maar even afwachten wat daar in staat. Kan hier zo verdrietig van worden.

bedankt en vriendelijke groeten Karin.

Voormalige gebruiker schreef op 22.02.2015 om 10:59 uur

Hallo Karin,

Wat voor merk camcorder heb je? Kan je mij het type opgeven?

gr.

Rob

karin-m56 schreef op 22.02.2015 om 11:42 uur

Hallo Rob,

Ik heb een sony video Hi8.

 

grt Karin

karin-m56 schreef op 22.02.2015 om 15:18 uur

Beste mannen,

Er is een kwartje gevallen, heb nog zo,n scartstekker, met aan de andere kant rood, wit, geel ingang. Heb mijn camrecorder daar op aangesloten, scart in de Grabster, en net gedaan alsof het een video is. En hij neemt op.

Dus dat is opgelost, het andere, even wachten of er wat in het boek staat, en anders maar weer alles opnieuw opnemen. Van fouten leer je.

Jullie hartstikke bedankt voor jullie meedenken en reacties.

 

Vriendelijke groeten Karin.

 

Voormalige gebruiker schreef op 22.02.2015 om 18:17 uur

Hallo Karin,

Fijn te horen dat je probleem t.a.z. van importeren is opgelost.

Groet,

Rob