video voltooien stopt bij nog 1 seconde te gaan

r-obert schreef op 28.09.2023 om 09:27 uur

Als ik een video wil voltooien, crasht het programma als er nog 1 seconde te gaan is en sluit het programma zich zelf. Er is dan wel een opname te vinden in de locatie waar ik hem opsla, maar deze kan ik niet afspelen. Het gebeurt niet elke keer, maar mij iets te vaak.

Ik draai het programma onder win11, iemand een oplossing??

Reacties

Bol schreef op 28.09.2023 om 11:35 uur

@r-obert

Hallo Robert,

Welke Red Uw Video versie heeft u in gebruik?

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

rossie schreef op 28.09.2023 om 15:31 uur

Hallo Robert,

Ik kan niet precies zeggen wat het is, wel heb ik in het verleden ook zoiets meegemaakt.

Een film stopt elke keer op hetzelfde punt, na heel lang zoeken heb ik het oorspronkelijke geluid weggehaald en toen bleef de film doorlopen, het is te proberen.

gr Drikus Wijenberg

r-obert schreef op 28.09.2023 om 18:20 uur

versie 7.0.1.12 udp3

Bol schreef op 28.09.2023 om 19:57 uur

@r-obert

Hallo Robert,

Bedankt👍voor uw terugkoppeling. Zie mijn antwoord op uw eerder topic: sharp camcorder vl-pd3as niet gevonden of verbinding maken (magix.info)

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 29.09.2023 om 12:39 uur

@r-obert

Hallo Robert,

....Als ik een video wil voltooien, crasht het programma als er nog 1 seconde te gaan is en sluit het programma zich zelf....

Uw probleem heb ik reeds begin februari 2022 kenbaar gemaakt bij Magix Support en zij konden het toen reproduceren. Dit is volgens mij nooit gerepareerd d.m.v. een update.

Wat u zou kunnen doen is om de Videomodus te zetten op de Compatibiliteitsmodus of Intel (r) UHD Grafics X.

Ik heb uw probleem zojuist alsnog kunnen reproduceren.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Aanvulling op 29-09-2023 om 12:45 uur

Vertaald

Beste,

Bedankt voor je bericht. Heel interessant dat het werkt met je Intel-kaart. Ik heb deze informatie toegevoegd aan de buginvoer. Nu kunnen we alleen maar afwachten en hopen dat de ontwikkelaars dit snel kunnen oplossen.

Je hebt nu tenminste een oplossing, maar de coderingssnelheid zou natuurlijk sneller zijn met de Nvidia-kaart.

 

Laatst gewijzigd door Bol op 29.09.2023, 12:46, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-