video toevoegen fit niet in kader

Johan-Hemelsoet schreef op 26.05.2021 om 12:54 uur

Met de nieuwste versie van webdisigner premium slaag ik er niet meer in om een video mooi te laten fitten.
De video staat niet mooi centraal in het gebied.
Vroeger kon ik naar believen de hoogte en breedte (in verhouding) aanpassen.

Is er een instelling die ik over het hoofd zie en bij de vorige versie niet aanwezig was? Help!

Reacties

mi-bo schreef op 26.05.2021 om 13:15 uur

@Johan-Hemelsoet

Beste Johan,

Welkom op MAGX Multimedia Forum,

Wat U precies bedoel met "fitten" weet ik niet. Maar als U een mp4 bestand via importeren inlaad ut U het net zo groot en klein maken als U zelf wilt.

evt via

blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Johan-Hemelsoet schreef op 26.05.2021 om 13:38 uur

Dat is net het probleem. Als ik verklein dan staat de video zelf niet meer mooi centraal in het kader. Maar staat hij op zij met een zwarte ruimte aan de rechterkant. Echt heel vreemd.
Wel moet ik er aan toevoegen dat ik de video in een popup laag heb aangebracht. Misschien moet ik iets wijzigen aan de instellingen van de popup-laag?

Johan-Hemelsoet schreef op 26.05.2021 om 14:19 uur

Ik ga eens proberen met je voorstel (zie foto) in de onlinecatalogus. Want ik neem gewoon een video vast uit windows verkenner en sleep die naar magix webdesigner... Misschien loopt het daar al fout...

mi-bo schreef op 26.05.2021 om 14:29 uur

@Johan-Hemelsoet

Beste Johan.

Het moet wel een mp4 bestand zijn..gewoon ingeladen is het meestal te groot en kan klein gemaakt worden en over geplaatst (de optie direct afspelen of zelf afspelen is ook belangrijk).

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Johan-Hemelsoet schreef op 26.05.2021 om 17:07 uur

Nieuwe info!!!

Het heeft te maken met de popup-laag!
Want als ik het filmpje in de mousOff-laag importeer is alles normaal!
Iemand enig idee wat er mis gaat?