Reacties

mi-bo schreef op 29.03.2011 om 13:45 uur

Beste,

als gebruiker van deze versie kan ik garanderen dat het perfect werkt, ook met meerdere camera's 7 stuks en werkt onder 64 bits.

Wanneer er gebruik gemaakt wordt van een bepaalde technologie dan is dat DirectX (bijv. voor alle 3D-overgangen etc.), dus geen CUDA (bewust omdat dit alleen door Nvidia wordt ondersteund (propriatair dus)), OpenGL ook niet meer.
Anders wordt alles gewoon "hard" geprogrammeerd en loopt dus via de CPU.

64 bits heeft wel een voordeel tegenwoordig omdat er daardoor meer geheugen aangesproken kan worden.

De applicatie zelf is overigens nog gewoon 32 bits,

64 bits heeft wel een voordeel tegenwoordig omdat er daardoor meer geheugen aangesproken kan worden!!! Maw de applicatie zelf is wel 32 bits, maar kan onder een 64 bits OS wel MEER geheugen aanspreken dan bij een 32 bits OS!!
 

gr

mi-bo

George60 schreef op 29.03.2011 om 21:36 uur

Hallo mi-bo, dank voor je reaktie, dat het onder 64 bits werkt, had ik wel begrepen, maar is het een echt 64 bits programma, dat was meer mijn vraag, omdat dan ook het geheugen veel groter kan zijn dan de 3GB die maximaal aan 32 bits hangt.

Uit de uitgebreide documentatie die Magix geeft is dit n.l. NIET duidelijk.

Vind het jammer dat bij de technische gegevens dit soort info ontbreekt, ook hoe de realtime bewerking gaat,, mbv open GL of met CUDA. Maar voornaamste is dat het mogelijk is dat je realtime kunt editen met bv 3 camera's en AVCHD.