video Pro X

anna-dewilde schreef op 08.10.2014 om 12:53 uur

Ik heb reclame gekregen over de video Pro X6, er zou een nieuwe Mercalli V2 inzitten (stabilisator) ik heb het programma gedownload als test maar ik kan de mercalli daar niet in vinden, ik zou alvorens video Pro X6 te kopen graag deze nieuwe mercalli proberen, weet iemand hoe ik dat kan doen, of heeft iemand de mercalli al gebruikt,  en kan mij iets over het resultaat vertellen.

Groeten

Anna

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 08.10.2014 om 13:49 uur

Beste,

Helaas voor u wordt Mercalli V2 als een plug-in meegeleverd met Video Pro X6. In een proefversie kunt u deze niet installeren. Bij een volledig pakket kunt u deze gratis downloaden (Hulp/gratis download). Zelf gebruik ik Mercalli V2 naar tevredeheid.

Succes,

Rob

PS. ik weet niet of dit wel mogelijk zou zijn, als u de probeerversie voor 30 dagen registeerd. 

anna-dewilde schreef op 08.10.2014 om 19:10 uur

Bedankt Robvroe1, ook de 30 dagen trial heeft geen Mercalli maar iemand heeft mij een voorbeeld doorgemaild en ik ben overtuigd, het ziet er heel goed uit, ik overweeg om het programma te bestellen

Bedankt en groeten

Anna

lucky_me schreef op 08.10.2014 om 19:56 uur

Dag Anna

Ik wil wel even zeggen dat de v2 niet nieuw meer is. Die is reeds aangeboden geweest in een vroegere versie van vdl. spijtig genoeg was dat nog in een 32 bit versie. hj is wel zeer goed vind ik. Intussen is er ook reeds een V3 op de markt

veel plezier ermee

Luc

Voormalige gebruiker schreef op 08.10.2014 om 22:59 uur

Dag Anna

Ik wil wel even zeggen dat de v2 niet nieuw meer is. Die is reeds aangeboden geweest in een vroegere versie van vdl. spijtig genoeg was dat nog in een 32 bit versie. hj is wel zeer goed vind ik. Intussen is er ook reeds een V3 op de markt

veel plezier ermee

Luc

Hallo Luc,

je hebt volkomen gelijk dat Mercalli V3 ($ 179,00) op de markt is. Echter deze wordt niet meegeleverd met Video Pro X6, wel Mercalli V2 versie 2.0.116 64bit. Echter deze werkt weer niet in VDL 2015 Premium ondanks dat je Mercalli V2 wel kan opstarten en bewerken. Bij het afspelen krijg je een blauw kruis in het filmfragment. Ik heb e-mail contact gehad met ProDaD en zij bieden mij voor € 80,00 een plug-in die wel in VDL 2015 werkt. Ik vind dit toch nog veel geld.

Groet,

Rob 

 

 

Voormalige gebruiker schreef op 08.10.2014 om 23:04 uur

Bedankt Robvroe1, ook de 30 dagen trial heeft geen Mercalli maar iemand heeft mij een voorbeeld doorgemaild en ik ben overtuigd, het ziet er heel goed uit, ik overweeg om het programma te bestellen

Bedankt en groeten

Anna

Hallo Anna,

Video Pro X6 is een fijn programma om mee te werken. Ik bezit het programma sinds maart 2014. Wat er vooral uitspringt is de plug-in Mercalli V2. Dat is ook de rede dat ik mij vandaag ook rechtsstreeks tot ProDaD heb gewend.

Succes,

Rob

mi-bo schreef op 09.10.2014 om 11:07 uur

Beste Anna,

 ter aanvulling op de goede antwoorden van Rob & Luc.

 neem een kijkje op de website http://www.magixvideoprox.nl hier staan veel aanvullingen

succes

Michael