video opnemen

Jolanda-Timp schreef op 23.02.2022 om 15:50 uur

Hallo,

 

Ik heb een probleem. Ik heb de red mijn video geïnstalleerd om mijn videobanden op mijn computer te zetten. Nu is het alleen zo dat de video niet opnemen. Ik neem ze op staat dat het wordt opgenomen maar als ik de video beëindig met opnemen heb ik alleen een zwart scherm opgenomen met 1 sec weet iemand hoe ik dit oplos?

Reacties

mi-bo schreef op 23.02.2022 om 15:57 uur

@Jolanda-Timp

Beste Jolanda

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Over welke versie van MAGIX Red Uw Video (RUV) schrijft U.

Worden de Videobanden gedigitaliseerd via een analoge videorecorder, of analoge camera,.

Als het via videorecorder gaat heeft U aan de achterzijde1 of 2 scart aansluitingen, met 2 aansluitingen dan de AV in/out gebruiken en zwits op out zetten.

Is er maar een scart dan de RGB kabel gebruiken.

Zie juiste manier van installeren

https://www.magix.info/nl/tutorials/ruv-2022-versie-7-0-1-12--1275696/

Sc6

Vriendelijke groet

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m met meer info

mi-bo schreef op 23.02.2022 om 16:04 uur

@Jolanda-Timp

Beste Jolanda.

een aanvulling op reactie, als er open stukken zitten ( waar geen opname in zit, en niet gezwart)) in de videoband, zal als er open plekken zijn worden gestopt met opnemen.

Sc6

Vriendelijke groet

Michael

Jolanda-Timp schreef op 23.02.2022 om 16:15 uur

dank u wel voor uw reactie

we hebben de versie met de zwarte doos.

en we gebruiken een analoge video recorder. Het probleem is echter dat we alles kunnen zie dus de beelden en hij kan opnemen maar als de opname klaar is en ik op beeindigen druk slaat hij de video niet op behalve een video van 0.01 sec.

we hebben 2 aansluitingen een decoder en auio/video

mi-bo schreef op 23.02.2022 om 16:30 uur

@Jolanda-Timp

Beste Jolanda..

Dank voor uw feedback.

De usb-omzetter staat daar k0065 op.

Speel het bandje eens af op de Tv, en kijk of er geen open stukken zijn(zwart)als dat zo is zal het opnemen worden gestopt.en moet opnieuw optie opnemen worden in gedrukt

Als U bij opname kwaliteit uitgebreide weergave klik,dan optie Audiobron staat daar MAGIX Video converter 3(WDM)

SC6

Vriendelijke groet

Michael