Video op online album in bewerking.

Kirderf schreef op 01.11.2010 om 21:58 uur

Ik wil graag gebruikmaken van het online album, dus ik heb een video gezet op Online Album Free.

Echter na 3 weken is de video (+/- 400 MB) nog steeds "in bewerking" , een andere video van 85 MB was al na 10 min te bekijken. Vraag gesteld aan Magix support met als antwoord:

 

Voor de gratis testproducten kunnen wij helaas geen persoonlijke support aanbieden. Wij bieden echter nog steeds een omvangrijke Online-Kennisdatabank aan. U vindt deze op de volgende websites:
MAGIX Multimedia Kenniscommunity:
 

Dus stel ik de vraag hier.

Reacties

RiViS schreef op 02.11.2010 om 12:53 uur

In zo'n geval doe ik het uploaden gewoon nog een keer. Maar pas op: op het Online Album Free kun je maximaal 500 MB kwijt en je 2 films samen komen daar dicht in de buurt of misschien er over heen (als die grote meer dan 415 MB is). Misschien moet je die voor alle zekerheid wat inkorten. En vóór het opnieuw uploaden de oude eerst verwijderen!

 

groet,

Rijk

Kirderf schreef op 08.11.2010 om 10:17 uur

Ja RiViS het is gelukt door eerst te verwijderen en daarna een opnieuw een kleinere versie te uploaden.

Echter de beeldverhouding is nu niet goed. Mjn video is geupload als 16-9 en op online album zie ik dat het beeld in elkaar gedrukt is tot 4-3 .

Wat is hier fout gegaan?

RiViS schreef op 08.11.2010 om 12:45 uur

Kijk even bij de film-instellingen of het formaat daar ook klopt (dus van de film vóór het uploaden).

Vanuit welk programma heb je het uploaden gedaan? Zelf doe ik het vanuit Video deLuxe, dat gaat altijd goed, wat de beeldverhoudingen betreft.

 

groet,

Rijk

Kirderf schreef op 09.11.2010 om 21:34 uur

Ja nog bedankt Rijk.

Ik heb nu de video opnieuw gemaakt in wmv 16:9 en nu is het wel goed.

Ook is het bestand nu 8 keer zo klein.

Nogmaals bedankt.

 

Freek.