Reacties

mi-bo schreef op 21.12.2020 om 17:19 uur

@Hans-Rieff

Beste Hans,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum

ga naar

 

https://www.magix.com/nl/toebehoren/

hier staat de driver.

Sc6

M.vr.gr

Michael

Hans-Rieff schreef op 21.12.2020 om 20:14 uur

Michael, bedankt voor je reactie. Ik heb de benodigde software gedownload en vervolgens uitgepakt. Echter dit heeft niets geholpen, de video-omzetter wordt nog steeds niet gezien. Wat nu?

Bol schreef op 21.12.2020 om 20:20 uur

@Hans-Rieff

Hallo Hans,

Zie deze link van Magix Support: https://www.magix.info/nl/support/artikel/de-video-omzetter-wordt-niet-herkend--162/ Misschien is dit voor u de oplossing.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Hans-Rieff schreef op 21.12.2020 om 20:29 uur

Deze optie had ik al eerder geprobeerd en kreeg toen ook hetzelfde bestand binnen maar dat had na het uitpakken hetzelfde resultaat.

mi-bo schreef op 21.12.2020 om 20:31 uur

@Hans-Rieff

Beste hans

Dank voor Uw Feedback.

De driverlink is voor de video-omzetter K 0065

Welk programma heeft U op de Pc staan die de beelden gaat digitaliseren.

Sc6

M.vr.gr

Michael

Hans-Rieff schreef op 21.12.2020 om 22:04 uur

Hallo Michael,

Ik nam aan dat het analoge signaal via de video-omzetter digitaal op mijn laptop ingelezen zou worden en dat ik deze beelden met Open shot video editor zou kunnen bewerken. Andere programmatuur heb ik niet. Kennelijk is dit niet voldoende. Ik heb nergens kunnen lezen dat ik nog meer nodig heb. Ik heb bij de video-omzetter verder geen software gekregen. Wat nu?

mi-bo schreef op 21.12.2020 om 22:13 uur

@Hans-Rieff

Beste Hans.

De video-omzetter wordt aangesloten tussen de analoge videorecorder en de Pc.

en dan zal er software op de Pc moeten staan om de analoge beelden te digitaliseren.

Dat kan dan RUV 9 zijn of MAGIX Video Deluxe en anders gaat het niet.

Misschien iets voor onder de Kerstboom.

Sc6

M.vr.gr

Michael

Wijzing aangebracht i.v.m. betere info

Hans-Rieff schreef op 23.12.2020 om 23:36 uur

Beste Michael,

Bedankt voor je reacties. Ruv 9 ken ik niet en kan ik op de site ook niet vinden. MAGIX video de luxe vindt ik wel erg duur voor het alleen omzetten van van analoge bestanden. Ik zal de proefversie downloaden en kijken of ik daar mee overweg kan. Als dat niet lukt overweeg ik om de video-omzetter terug te sturen.

Ik blijf het wel vreemd vinden dat bij de beschrijving van de video-omzetter nergens gesproken wordt over benodigde software en ook bij MAGIX video de luxe staat nergens dat daar de omzetter voor nodig is en dat het niet als 1 set verkocht wordt.

met vr.gr. Hans

mi-bo schreef op 24.12.2020 om 01:17 uur

@Hans-Rieff

Beste Hans,

Dank voor Uw Feedback.

De losse Video-grabber van MAGIX is een product wat onder toebehoren is te koop.

Dit apparaat is een stukje hardware die er voorzorg dat analoge beelden van een analoge Videorecorder/ camera naar de Pc/laptop word overgebracht, dan zal er Software op de Pc/laptop moeten staan om dit in te lezen, en te kunnen bewerken.

MAGIX vdl is een montage pakket

zie https://www.magix.com/nl/video/video-deluxe/ nu een speciale aanbieding.

waar U geschoten( opgenomen ) beelden van Mobile, camera, Drone kunt inladen en bewerken, en met de Usb omzetter kunt U ook Uw dierbare beelden die moeten worden gedigitaliseerd inladen en bewerken, die kunnen daarna op een Dvd worden gebrand, of naar een externe schijf worden geëxporteerd , om dan overal via Tv, Beamer te laten zien,

Heel veel succes met het beslissen wat U wilt doen.

En na evt aankoop veel montage plezier met het mooie montage pakket MAGIX video Deluxe 2021.

Rustige feestdagen en een voorspoedig , gezond 2021.

Met vriendelijke groet,

Michael

mi-bo schreef op 24.12.2020 om 09:07 uur

@Hans-Rieff

Beste Hans,

Er is een mogelijkheid,

U kunt een mail sturen naar shop@magix.net dat U in de veronderstelling was als leek, dat alleen met USB omzetter analoge bandjes konden worden gedigitaliseerd.

dit is de link van RUV 9 https://www.magix.com/nl/video/red-uw-videos/

Nadat U op het Forum heeft gelezen dat het zonder software niet mogelijk is, wat kan ik het beste doen om RUV 9 compleet te krijgen, uit coulance weet ik dat er wel wat te regelen is.

Sc6

M.vr.gr

Michael ( Forum Moderator )

 

Hans-Rieff schreef op 02.01.2021 om 22:05 uur

Beste Michael,

Na een moeizaam contact met met de Magix shop heb ik de proefversie van Magix video de luxe, Red uw video's en Video easy geprobeerd. Hiervan is Video easy voor mij het meest geschikt, echter deze wordt niet meer door Magix geleverd en ondersteund.

Echter in alle drie programma's wordt mijn video-omzetter K0065 niet herkend. Mijn laptop geeft wel een signaal als ik hem aansluit maar geeft niet aan wat er is aangesloten. Zoals eerder gemeld heb ik de bijbehorende software gedownload en uitgepakt.

Weten jullie misschien een oplossing voor dit probleem?

met vr.gr.

Hans Rieff

mi-bo schreef op 03.01.2021 om 00:32 uur

@Hans-Rieff

Beste Hans.

Alles wat wenselijk is in 2021 voor U en uw dierbare.

In het totaal pakket MAGIX RED UW VIDEO (RUV)zit het software pakket Video Easy.(dat het pakket niet meer los te koop is kan best mogelijk zijn)

M.a.w. als u RUV 9 zou aankopen waar ook de video-omzetter bijzit en het werkt wel, kunt U de losse aangekochte versie retoursturen.

U heeft 2 jaar garantie op de Usb-omzetter van MAGIX, als het niet werkt zoals U al heeft geschreven kunt U het retourneren en de koop ontbinden.

Sc6

M.vr.gr

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m tik fout

Hans-Rieff schreef op 18.01.2021 om 22:14 uur

Hallo Michael,

Ik heb inmiddels Red uw video's video easy aangeschaft en er mee gewerkt. Ik vind het een super programma. Zeer eenvoudig en voldoende mogelijkheden. Ook de video-omzetter werkte gelijk goed.

Ik zit nog met 1 probleempje: Als ik een tekst wil invoeren en bewerken kan ik de tijdsduur niet instellen. Hij staat standaard op 3 seconden en reageert niet op de + en - knop. Is dit een bekend iets of ligt dit aan mij?

Ik zit nu dus met 2 omzetters en wil er 1 retoursturen. Hoe werkt dat. Waar kan ik hem heen sturen en moet er nog iets bijkomen?

Met vr.gr.

Hans Rieff

 

mi-bo schreef op 18.01.2021 om 22:41 uur

@Hans-Rieff

Beste Hans,

Dank voor Uw feedback, en een goed bericht dat het mooie programma RUV nu wel werkt.

Het maximale seconden is 9

ga naar

https://support2.magix.com/customer/index.php

deze weg bewandelen. wel van aankoop bon een copy meesturen

Sc6

M.vr.gr

Michael