Reacties

mi-bo schreef op 22.01.2022 om 16:07 uur

@Paul-Daems

Beste Paul..

welkom op MAGIX Multimedia Forum.

"Dit was vroeger niet het geval."

Dit klopt, toen werkte U niet met Windows 10, voor de usb-omzetter 4, zijn geen drivers voor Windows 10.

Ik heb begrepen dat U een rode usb- omzetter heeft, U zou kunnen proberen om de driver die U hieronder kunt vinden in het Engels , te installeren

https://www.magix.info/us/support/article/magix-video-converter-is-not-recognized-by-the-system--162/

En anders.

Een optie:

RUV2022 dit werkt wel goed zonder problemen met Windows 10.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m met meer info

 

Paul-Daems schreef op 24.01.2022 om 09:49 uur

Dank u voor de reactie. Jammer genoeg blijkt de driver voor de videoconverter niet aanvaard te worden. Misschien doe ik wel iets fout. Ik heb de setup van de uitgepakte folder als administrator gestart en ook de antivirus tijdelijk afgezet, maar ik krijg een fout : emBDA64.sys.
Mvg, Paul

mi-bo schreef op 24.01.2022 om 10:00 uur

@Paul-Daems

Beste Paul,

Dank voor Uw feedback.

De driver, is voor Max Windows 7 of ouder

Nu mijn vraag "  Dit was vroeger niet het geval. "met welke Windows versie werkte U toen

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Paul-Daems schreef op 24.01.2022 om 10:22 uur

Ik vermoed dat dit toch nog Windows7 was, of zelfs nog een versie eerder

mi-bo schreef op 24.01.2022 om 10:30 uur

@Paul-Daems

Beste Paul,

Dank voor Uw Feedback.

Zover mijn kennis gaat zijn er geen drivers voor de USB-omzetter onder Windows 10

Misschien een optie nu 25% korting

https://www.magix.com/nl/video/red-uw-videos/

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Paul-Daems schreef op 24.01.2022 om 10:56 uur

Bedankt voor het aanbod Michael. Ik heb nog maar 2 videobanden die ik graag had omgezet. Alle andere banden heb ik vroeger al omgezet met oudere PC. Maar iedereen was uiteindelijk gedwongen om naar Windows10 over te stappen (via Windows8). Zoals Microsoft nu weer aan het pushen is voor Windows11. De winkel moet natuurlijk blijven draaien, dat versta ik. Ik vind het niet de moeite om opnieuw een systeem aan te kopen voor de overblijvende video's. (zelfs met korting) In ieder geval bedankt voor de hulp, een goede service.
Virusvrije toekomst gewenst.
Paul

mi-bo schreef op 24.01.2022 om 11:03 uur

@Paul-Daems

Beste Paul.

Dit is te begrijpen Uw antwoord

Misschien bij U in de buurt iemand die het zou willen doen , of een speciaal bedrijf die dit doen, banden digitaliseren.

Voor U en Uw dierbare ook een Virusvrije toekomst gewenst.

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 24.01.2022 om 11:45 uur

@Paul-Daems

Hallo Paul,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

...Bij keuze van USB Videograbber 4, compsite, 'verder', komt er nu een bluescreen en stopt de PC met de fout : emBDA64.sys.......

Een Bluescreen met de foutmelding emBDA64.sys is kan een Windows probleem. Zie: Bluescreen (EmBDA64.sys) error

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 24.01.2022 om 12:39 uur

@Paul-Daems

Hallo Paul,

Hier nog een aanvulling op mijn gegeven antwoord. Waarschijnlijk krijgt u zo'n BlueScreen te zien?

Wat u zou kunnen proberen is om het stuurprogramma te verwijderen en opnieuw te installeren. zie: Opnameproblemen met de MAGIX Videoconverter oplossen

Succes, Rob

PS. als u de nieuwste RUV pakket aanschaft, dan zou het best kunnen zijn, dat uw BlueSreen probleem ook hier kan voordoen.

Laatst gewijzigd door Bol op 24.01.2022, 13:04, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-