Video magix de luxe 2016

Ellen-Janssen schreef op 20.03.2022 om 15:33 uur

Ik krijg na de installatie van magix op mijn nieuwe pc weer geen geluid. Dat was vorige keer ook.

Ik heb daar nog een schrijven over. Maar helaas krijg ik het nu niet voor elkaar. Zie hieronder;


Bedankt voor uw reactie. Download aub via onderstaande link de audio-codec pack installer. 

https://support2.magix.com/customer/en/download_do/153393

Sla deze op op uw harddisk en voer deze daarna uit d.m.v. dubbeklik op het gedownloade bestand. Volg hierna de instructies (Video Deluxe moet afgesloten zijn tijdens het uitvoeren van deze patch).

Opmerking: Het kan zijn dat Windows met een melding komt dat niet gedownload mag worden, klik dan echter op Meer informatie, om de download toch toe te staan.


Met vriendelijke groeten
Volgens MAGIX privacy naar verwijderd door Michael (Forum Moderator)

MAGIX Software GmbH
Postvak 200914
01194 Dresden - Germany

Managing Director: Klaus Schmidt | Commercial Register Berlin Charlottenburg, HRB 127205

 

Groetjes Ellen
 

Reacties

mi-bo schreef op 20.03.2022 om 15:41 uur

@Ellen-Janssen

Beste Ellen.

Misschien een optie converteren met gratis programma handbrake.fr.

Sc6

Vriendelijke groet

Michael (Forum Moderator)

Bise schreef op 20.03.2022 om 15:56 uur

Beste Ellen,

Doe even niets, converteren heeft totaal geen zin wat met wat Michael als suggestie aangeeft. Moderator Bol weet hoe het moet en zal wel contact met u opnemen. Heeft hij bij ook gedaan bij her-installeren vdl16.

Cees, gebruiker Magix programma's sinds 1999!

Bol schreef op 20.03.2022 om 16:16 uur

@Ellen-Janssen,

Hallo Ellen,

Het doet mij deugd om te lezen, dat u VDL 2016 weer op uw nieuwe PC hebt kunnen installeren. Het klopt dat als u VDL 2016 plus | premium installeer geen audio hebt. Zie mijn eerder geven oplossing: audio oplossing.

Met vriendelijke groet,

Rob (Moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Ellen-Janssen schreef op 20.03.2022 om 16:27 uur

Beste Rob Mijn email is email verwijderd ivm.privacybeleid @gmail.com

Alvast bedankt Ik vind het nog steeds een top programma en doe er heel veel mee.

Voor zowel de roeivereniging, bijenvereniging en prive.

Bol schreef op 20.03.2022 om 16:42 uur

@Ellen-Janssen

Hallo Ellen,

Ik zie, dat uw emailadres i.v.m. privacy terecht is verwijderd. Want zet nooit persoonlijke gegevens op een openbaar Forum. Ik zal u een persoonlijk bericht sturen, zodat wij met elkaar contact kunnen opnemen.

Met vriendelijke groet.

Rob (moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-