Video grabber wordt niet meer herkend na nw installatie

Gerd-vanToor schreef op 18.12.2022 om 21:22 uur

Nadat ik op mijn nieuwe pc video de luxe premium 2022 heb geïnstalleerd herkent deze de magix video grabber niet meer, althans maakt deze geen verbinding met de analoge videorecorder. Ook niet nadat op nieuw driver voor de grabber is geïnstalleerd. De aangesloten videorecorder wordt niet herkend. Lampje op grabber is blauw maar geen beeld. Ook op dvd 8 van 2010 geen beeld meer. Iemand enig idee? Groeten Gerd

Reacties

Bol schreef op 18.12.2022 om 23:10 uur

@Gerd-vanToor

Hallo Gerd,

Als u nu het besturingssysteem Windows 11 op uw PC hebt staan, dan kan daar wel eens uw probleem zitten. Zie eens deze link: De video-omzetter wordt niet herkend.

Zie ook: https://www.magix.com/nl/videobewerking/red-uw-videos/

Succes,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 18.12.2022, 23:11, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Gerd-vanToor schreef op 19.12.2022 om 10:56 uur

Beste Rob, na installatie van de nieuwste driver versie welke ik via de link heb gedownload geeft bij het installeren de volgende mededeling: er is in uw systeem geen opname apparaat gevonden. Ik heb alles getest met 2 verschillende kabels en op de juiste poort van de videorecorder. Bij DVD 8 programma doet hij helemaal niks en bij Video de luxe preminium zie ik wel dat er geluid van de videoband wordt gezien door het programma, alhoewel ik niets hoor.

Bol schreef op 19.12.2022 om 11:05 uur

Hallo Gerd,

Zelf bezit ik geen USB video-omzetter meer. Ik kan helaas niets voor u uittesten. Maar misschien hebt u hier wat aan.

Met vriendelijke groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 19.12.2022, 11:18, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-