Video geblokkeerd

eric-h9900 schreef op 23.05.2022 om 08:28 uur

Heb in 2016 video gemaakt via Video Deluxe. Als ik hem nu afspeel komt er een scherm tevoorschijn met een aanbieding voor een upgrade met een "besparing van € 729" waarvoor ik nu € 39,99 moet betalen. Ik wil dit niet. Maar wat ik ook doe, wegklikken op kruisje rechtsboven, aanvinken; "Dit bericht niet meer weergeven" of klikken op "sluiten", steeds als ik dat doe verdwijnt alles van het scherm waarna ik weer opnieuw mijn video moet openen waarna weer hetzelfde scherm met de "aanbieding" verschijnt. Ik kan dus niet meer mijn video afspelen. Hoe kom ik van deze vervelende blokkerende aanbieding af?

Bij voorbaat dank voor de oplossing.

Reacties

mi-bo schreef op 23.05.2022 om 08:41 uur

@eric-h9900

 

Welkom Eric als MAGIX gebruiker op het MAGIX gebruikers Forum..

Dit is een reclame van MAGIX om U attent te maken dat U voor een speciale aanbieding met een ander serienummer het nieuwste pakket kunt kopen, met veel meer mogelijkheden dan U nu heeft.

Het volgende:

Toets de Y toets in, als ik mij niet vergis is de eerste optie scherm links, hier staat News verbergen, klik dit aan start MVDL 2016 weer op en zal niet meer verschijnen.

Aan de linker onderzijde, zal een klein ratelt staan klik dit aan, dan optie niet meer weergeven.

 

Sc6

Vriendelijke groet

Michael (FM)

eric-h9900 schreef op 23.05.2022 om 09:55 uur

Dankjewel Michael, ik kan nu weer verder.

eric-h9900 schreef op 23.05.2022 om 10:09 uur

Dacht dat dit de oplossing was maar als ik de Y toets indruk gebeurt er helaas niets.Jammer Michael.

mi-bo schreef op 23.05.2022 om 10:10 uur

@eric-h9900

Beste Eric.

Dank voor Uw Feedback.

Fijn te lezen dat U weer verder kunt met Uw hobby video monteren.

Sc6

Vriendelijke groet

Michael (FM)

mi-bo schreef op 23.05.2022 om 12:17 uur

@eric-h9900

Beste Eric.

Als MVDL 2016 is opgestart, daarna de Y toets aan klikken, gaat er een scherm open de meest linkse pagina(weergaven)klik dit open en staat optie News verbergen, zet hier vinkje,

Dan zal het wel werken.

Sc6

Vriendelijke groet

Michael (FM)

Bol schreef op 23.05.2022 om 12:51 uur

@eric-h9900

Hallo Eric,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Doe eens het volgende om deze reclame uitingen tegen te gaan.

  • ga naar: Bestand / Instellingen / Programma....
  • klik op het tabblad "Systeem"
  • zet een vinkje bij News verbergen

Misschien kan dit ook voor u de oplossing zijn? ‎Verwijder dan Magix Connect, Magix Cloud Import als die aanwezig zijn.

  • ga naar: Alle instellingen (windows) / Apps / Apps en onderdelen

  • Zoek en verwijder dan: Magix Cloud Import en Magix Connect

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 23.05.2022, 12:55, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

eric-h9900 schreef op 23.05.2022 om 19:29 uur

Dag Rob,

Als ik via bestand en instellingen naar programma ga ( eerste plaatje in uw mail) dan kom ik op een scherm dat niet lijkt op hetgeen ik in uw mail zie ( zie mijn afbeelding)

mi-bo schreef op 23.05.2022 om 21:17 uur

@eric-h9900

Beste Eric.

Vermoedelijk is in de linkse map de optie niet te vinden, zelf heb ik op mijn laptop niet meer MVDL 2016 staan(anders een directerantwoord gegeven), maar U zou zelf kunnen kijken, door de ander tabbladen te openen en daar News verbergen aan te vinken..

Sc6

Vriendelijke groet

Michael (FM)

Bol schreef op 23.05.2022 om 21:27 uur

@eric-h9900

Hallo Eric,

U hebt u bijdrage (topic) aangemaakt onder de rubriek Video Deluxe, dit had u onder de rubriek Photostory moeten zetten. Wij hebben als moderators c.q. forumleden u antwoorden gegeven die zijn gebaseerd op Video Deluxe 2016 of hoger. Op dit moment moet ik u het antwoord schuldig blijven. 

Met vriendelijk groet,

Rob (forum moderator)

PS. als moderator heb ik uw bijdrage verplaatst naar de juiste rubriek.

Laatst gewijzigd door Bol op 23.05.2022, 21:29, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 23.05.2022 om 22:21 uur

@eric-h9900

Hallo Eric,

Ik heb voor u fotostory Easy versie 2 uit 2014 geïnstalleerd. Zoals ik nu kan beoordelen was er toen nog niet de mogelijkheid om het News verbergen aan te vinken.

Ik heb waarschijnlijk uw probleem kunnen reproduceren. U krijgt dit scherm te zien.

Als ik een vinkje zet bij 1. Dit bericht niet meer weergeven en dan op 2. Sluiten klikt, dan blijft bij mij deze reclame-uiting weg.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

 

Laatst gewijzigd door Bol op 23.05.2022, 22:22, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

eric-h9900 schreef op 24.05.2022 om 11:43 uur

Helaas Rob, dit lukte dit bij mij niet.

Overigens doet zich dit vervelende verschijnsel zich sinds vandaag niet meer voor. Hoop dat dit zo blijft.

Dank allen voor de suggesties.

Met vriendelijke groet,

Eric

Bol schreef op 24.05.2022 om 12:57 uur

@eric-h9900

Hallo Eric,

Zo af en toe krijg ik ook nog wel eens een reclame-uiting van Magix, ondanks dat ik een vinkje heb gezet bij News verbergen en dat ik Magix Connect, Magix Cloud Import verwijderd heb. U zult zo af toe nog wel eens bepaalde reclame-uiting van Magix kunnen ontvangen. De enige remedie is dan om deze gewoon weg te klikken.

Uw Fotostory Easy versie 2 dateert uit 2014 (8 jaar). U kunt altijd op een later tijdstip besluiten om de nieuwste versie Photostory 2022 aan te schaffen, met meer mogelijkheden.

Zie voor meer informatie deze link: MAGIX Photostory Deluxe 2022

Ik wens u heel veel succes met het maken van slideshows.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-