Video en audio lopen ongelijk

m-snellen schreef op 15.01.2022 om 20:19 uur

Hallo, zomaar ineens loopt bij elke video die ik importeer het beeld vele malen sneller dan het geluid dat erbij hoort. Ik heb het programma al een keer opnieuw geïnstalleerd. Hoe kan dit? Het is bij iedere video en als ik de video op een ander programma afspeel, zijn ze gewoon normaal.

Reacties

mi-bo schreef op 15.01.2022 om 20:56 uur

@m-snellen

Beste M.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Heeft U beeld en geluid apart opgenomen, normaal zit beeld en geluid aan elkaar vast, een spoor

Activeer beeld en geluid, klik op spoor gaat er een map open,dan frame table nieuw aanmaken, dan worden alle 1& 0 weer goed onder elkaar gezet.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

 

 

m-snellen schreef op 15.01.2022 om 21:25 uur

Hallo Michael, dank je voor je reactie. Nee ik heb beeld en geluid niet apart opgenomen. Het gebeurt zowel bij video's die ik met mijn telefoon heb opgenomen, zowel als opnames van meetings uit MS Teams. Bij alle video's die ik importeer. Ik heb gedaan wat je zei, maar dat helpt niet. Het beeld loopt in een soort sneltreinvaart, terwijl de audio normaal loopt. Ik dacht de eerste keer dat het een vervorming was die niet echt was. maar toen ik het bewerkte project exporteerde bleef de ongelijkheid. Geen idee waar dat vandaan komt

mi-bo schreef op 15.01.2022 om 21:38 uur

@m-snellen

Beste M.

Dank voor Uw Feedback.

De beelden van de telefoon, is dit mp4 of mov(Iphone)

Sc6

M.vr.gr

Michael

m-snellen schreef op 15.01.2022 om 21:43 uur

Ik heb het net nagekeken en het zijn allemaal mp4 bestanden die ik importeer, groet Margriet