video effecten werkt niet

struppie schreef op 11.04.2023 om 12:44 uur

Ik heb Video ProX14 en de  Upgrade: MAGIX Video Pro X14 betaald en heb de e-mail met de download en installatie link gekregen. Tevens is er een NewBlue TotalFX MAGIX Edition waardebon bij met een waardeboncode.

Ik krijg echter de waardebon voor NewBlue TotalFX, niet geïnstalleerd. Hij geeft telkens aan dat de code niet goed is.

Wie kan mij hierbij helpen.

Reacties

Bol schreef op 11.04.2023 om 14:59 uur

@struppie

Hallo Wim,

U hebt Pro X14 aangeschaft. Hebt u een e-mail gekregen met een download en installatie link. Hebt u dat ook gedaan? Want u heb voor Pro X14 ook een nieuw P3-serienummer gekregen.

U hebt ook voor NewBlue TotalFX MAGIX Edition een G3-waardeboncode gekregen, deze kunt / hoeft u maar één keer te activeren door te gaan naar: Hulp / Contentpakket(ten) activeren....

Zie ook eens: Installatie/activering van Mercalli 5 en Newblue Filter 5 plugins (magix.info)

Succes,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 11.04.2023, 15:28, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

struppie schreef op 11.04.2023 om 20:01 uur

Hoi Rob,

Bedankt voor je info. Zodra ik het geprobeerd heb laat ik je het weten.

PS : ja ik heb die e-mail gekregen/.

Groetjes Wim

struppie schreef op 13.04.2023 om 13:13 uur

Hoi Rob,

Het is mij dank zij jouw info gelukt. Bedankt voor je tip, je leert steeds erbij.

Bol schreef op 13.04.2023 om 18:40 uur

@struppie

Hallo Wim,

Het doet mij deugd om van u te vernemen, dat u met mijn gegeven antwoord Pro X14 volledig hebt weten te installeren, incl. NewBlue TotalFX (G3-waardeboncode). Bedankt👍 voor u terugkoppeling. Succes met het samenstellen van uw films en/of slideshows.

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-