Video effecten

STORM schreef op 25.02.2023 om 23:56 uur

Weet iemand hoe je de zijkanten van een shot transparant kan maken?

Hallo,

Ron Hofman, zo heet ik en ben al sinds 2006 met Magix video de luxe aan de gang. Ik mag wel zeggen dat ik er de nodige ervaring mee heb. Ik ben tevens meer dan 25 jaar lid geweest van videoclub De IJsselstreek en nu sinds drie jaar lid van filmgroep Capelle in Capelle aan den IJssel. Het leukste om te doen vind ik speelfilms maken, maar ook reportages en ook bedrijfsfilms vind ik erg leuk om te maken.

Reacties

Bol schreef op 26.02.2023 om 13:13 uur

@STORM

Hallo Ron,

Bedoelt u dit? Zie filmpje.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

 

Laatst gewijzigd door Bol op 26.02.2023, 16:01, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

johndebrock schreef op 26.02.2023 om 21:42 uur

Weer wat van je geleerd Rob,wist ik niet, Groeten John

STORM schreef op 27.02.2023 om 11:54 uur

Het komt in de richting, maar ik zou de zijkanten meer willen blurren, zodat de shot naadloos overgaat in de achtergrond.

Hallo,

Ron Hofman, zo heet ik en ben al sinds 2006 met Magix video de luxe aan de gang. Ik mag wel zeggen dat ik er de nodige ervaring mee heb. Ik ben tevens meer dan 25 jaar lid geweest van videoclub De IJsselstreek en nu sinds drie jaar lid van filmgroep Capelle in Capelle aan den IJssel. Het leukste om te doen vind ik speelfilms maken, maar ook reportages en ook bedrijfsfilms vind ik erg leuk om te maken.

Bol schreef op 04.03.2023 om 12:45 uur

@STORM

Hallo Storm,

....Ik zou de zijkanten meer willen blurren, zodat de shot naadloos overgaat in de achtergrond....

Misschien is dit nog een optie. Zie filmpje.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 04.03.2023, 13:00, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

STORM schreef op 04.03.2023 om 21:05 uur

Dit komt aardig in de richting, Rob! Thanxx

Hallo,

Ron Hofman, zo heet ik en ben al sinds 2006 met Magix video de luxe aan de gang. Ik mag wel zeggen dat ik er de nodige ervaring mee heb. Ik ben tevens meer dan 25 jaar lid geweest van videoclub De IJsselstreek en nu sinds drie jaar lid van filmgroep Capelle in Capelle aan den IJssel. Het leukste om te doen vind ik speelfilms maken, maar ook reportages en ook bedrijfsfilms vind ik erg leuk om te maken.