Video easy programma werkt niet op windows 10

hilde-lenders schreef op 02.01.2021 om 13:39 uur

Geachte,

 

Video easy programma werkt niet op windows 10

In windows 7 heeft het altijd gewerkt maar in windows 10 niet.

 

Ik heb dat vorige maand ook gevraagd, maar wegens ziekte en sterfgeval van moeder hebben wij de tijd niet gehad om het te proberen, gelieve mij nu terug verder te helpen.

Waarom kan ik niet rechtstreeks gewoon een mail sturen?

Groetjes

Hilde Lenders

Reacties

mi-bo schreef op 02.01.2021 om 13:52 uur

@hilde-lenders

Beste Hilde.

Gecontroleerd met het verlies van Uw dierbare .

Vermoedelijk heeft U een bericht via een ticket naar magix support gestuurd en dat staat geheel los van het Forum.

Zoek de antwoord mail op die U toen heeft gekregen en via ticketnummer kunt U dan reageren.

Sc6

M.vr.gr

Michael

Wijziging aan gebracht i.v.m verbetering woord ziek naar zoek

 

Bol schreef op 02.01.2021 om 15:11 uur

@hilde-lenders

Hallo Hilde,

....Video easy programma werkt niet op windows 10. In windows 7 heeft het altijd gewerkt maar in windows 10 niet.....

U bent van Windows 7 overgestapt op Windows 10. Volgens mij is Red uw video's versie 3.0 (32bits - 10 jaar oud) niet compatibel met Windows 10 en wordt niet meer ondersteund door Magix. Mijn advies is om de nieuwste versie Red Uw Video 9 aan te schaffen. Zie https://www.magix.com/nl/video/red-uw-videos/

....Waarom kan ik niet rechtstreeks gewoon een mail sturen?....

Als u nog geen (betaald) ticket hebt aangemaakt, dan kunt u dit doen door even verder te klikken, totdat u een support aanvraag kan versturen. zie: https://www.magix.info/nl/support/artikel/hoe-neem-ik-contact-op-met-de-technische-support--1513/

U moet er wel rekening mee houden, dat Magix u daarvoor € 12,99 in rekening kan brengen, omdat uw programma niet meer door hun wordt ondersteund.

 

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 02.01.2021, 15:33, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-