Reacties

mi-bo schreef op 26.03.2020 om 12:33 uur

@Nick-Wekking

Beste Nick,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Heeft U al gekeken of dit niet allemaal dicht staat,

klik eens op gedeactiveerd en dan hier is dit ook naar max te schuiven.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Nick-Wekking schreef op 26.03.2020 om 15:36 uur

Oké de eerste schuif heb ik wel los staan

maar de tweede van gedeactiveerd heb ik niet gezien en dat ga ik zo proberen

in ieder geval bedankt

Nick-Wekking schreef op 26.03.2020 om 17:30 uur

Hoi geprobeerd maar is het ook niet

mi-bo schreef op 26.03.2020 om 17:33 uur

@Nick-Wekking

Beste Nick,

Dank voor Uw Feedback,

Als de filmpjes vanuit de camera afgespeeld worden op de Tv is het geluid dan wel goed.

Met vriendelijke groet,

Michael

Nick-Wekking schreef op 26.03.2020 om 21:01 uur

Hoi Michael,

Als ik de filmpjes gewoon afspeel via media player of de camera zelf is alles perfect.

Heb ook gewoon windows 10 met 64 bit en i7 en heb voorheen nooit problemen gehad

met Pinnacle 18, alles is opgenomen in 1080/60

mi-bo schreef op 26.03.2020 om 21:40 uur

@Nick-Wekking

Beste Nick,

zelf heb ik geen beelden die overheen komen met 1080/60

zijn de beelden eerst bewerkt met Pinnacle ??? en wilt U het nu verder gaan bewerken in MAGIX video Easy ???

Kijk eens bij programma instellingen, video Modus, 3 opties dan hardware versnelling toepassen indien mogelijk.

Verdere mogelijkheden ivm aanpassen geluid is er niet. en anders een mailtje naar MAGIX support,

https://support2.magix.com/customer/nl/node/216613

Sc6

Michael

Nick-Wekking schreef op 26.03.2020 om 22:12 uur

dankjewel

Bol schreef op 27.03.2020 om 11:19 uur

Hallo Nick,

Ik lees: "Als ik filmpjes importeer heb ik geen geluid bij de filmpjes alleen maar geruis met in de verte wat stemgeluid".

U hebt nog geen antwoord gegeven op de vraag van Michael: "Hebt u deze filmpjes in het verleden bewerkt / gemaakt met Pinnacle 18?" Want als dat zo is, kan het zijn, dat Video Easy 6 / uw filmpjes bepaalde codexen mist.

Wat u zou kunnen proberen is, om uw filmpjes de converteren met Handbrake freeware programma. https://handbrake.fr/

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 27.03.2020, 11:23, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-