Video Easy 3 HD fout na opstarten

martin-boogaard schreef op 30.12.2017 om 13:51 uur

Bij Windows/7 met 8 GB intern......

Na opstarten en automatische controle van de updates volgt de volgende melding

MAGIX Video easy werkt niet meer

Er is een probleem opgetreden etc..etc...  Na afsluiten foutmelding klapt Video Easy 3 HD eruit. Jaren goed gebruikt, niets veranderd en opeens deze melding. Vreemd. Iemand een suggestie van de reden hiervan...

Reacties

Bol schreef op 30.12.2017 om 19:36 uur

Hallo Martin,

1. Over welke updates praten we, Windows 7 of Magix Video easy 3HD?
  2. Wat voor exacte foutmelding krijgt u te zien.

Groet,

Bol

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 31.12.2017 om 12:01 uur

Martin,

Het programma onder Win 7 op de Pc gezet, en werkt.

heeft u een dvd versie, via herstellen installeren,

is het een online versie, dan via https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/ inloggen dan via installatieprogramma Video Easy 3HD installeren, niet daarna online registeren of online activeren ( dan gebeurt wat U heeft gezien ) want dit gaat niet .

PS .

het is niet mogelijk in deze versie om AVCHD, MT2S,MTS, MPeg4 ( 1920:1080 ) te importeren wel ( 720:576 ) bestanden, dit gaat wel met de laatste nieuwe versie Video Easy ( 6 )

Veel montage Plezier voor 2018

Groeten

Michael

martin-boogaard schreef op 02.01.2018 om 18:22 uur

Het betreft geen update van Win-7 of Video-Easy maar een installatie direct van DVD.

Na het zoeken van updates komt de volgende foutmelding:

En daarna wordt het pakket afgesloten. Het heeft altijd gewerkt... en plots dus deze meldingen.

martin-boogaard schreef op 02.01.2018 om 18:24 uur

Het betreft geen update van Win-7 of Video-Easy maar een installatie direct van DVD.

En daarna wordt het pakket afgesloten. Het heeft altijd gewerkt... en plots dus deze meldingen.

ps. Ook na de herstelfunctie komt deze melding weer altijd retour...

martin-boogaard schreef op 02.01.2018 om 18:30 uur

ps. Ook na de herstelfunctie komt deze melding weer altijd retour...

Na optie ''Fouten Opsporen'' de bovenstaande melding:

tekst bovenin is: An unhandled win32 exception occured in VideoEasy.exe [7408]

Bol schreef op 02.01.2018 om 19:47 uur

Hallo Martin,

Wat deze foutmelding precies inhoud kan ik je niet zeggen. Wat je zou kunnen doen is om Video Easy 3HD te deinstalleren en opnieuw te installeren. Voordat u het je het programma opnieuw installeert, schoon je PC eerst eens goed op. Je zou hier bv. CCleaner voor gebruiken. https://www.seniorweb.nl/software/ccleaner

Succes,

Bol

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 02.01.2018 om 20:54 uur

Martin,

Voor U speciaal het product geïnstalleerd op 31 Dec onder Win7, en het probleem wat U zelf aan geef om 18.30 uur, had ik al 31 Dec om 12.01 uur omschreven.

Gezien het product al 7 jaar oud is,zijn er geen download updates meer mogelijk.

Succes met andere voorstellen die gedaan worden.

Groeten

Michael

Bol schreef op 02.01.2018 om 22:28 uur

Hallo Martin,

Als het (nog) mogelijk is, klik dan eens op bekijk gegevens. Maak hiervan, als het kan, een kopie en plaats deze op het forum.

Ook heb ik dit nog gevonden: http://www.cleanwindowserrors.com/7408.php Hierin wordt aangegeven dat het een driver probleem kan zijn?

Groet,

Bol

Ps. Zelf denk ik, dat het met een herstel c.q. herinstallatie je probleem niet is oplost. Zoals ik al aan heb gegeven, voordat je het programma her installeert, schoon de PC grondig op. Liefst in de veilig modus

2x gewijzigd wegens aanvulling en internetlink werkend gemaakt

Laatst gewijzigd door Bol op 02.01.2018, 22:32, in totaal 3 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

martin-boogaard schreef op 03.01.2018 om 16:20 uur

Dit is het script dat uitgevoerd wordt. Echter, het maakt niet uit of het script wel/niet uitgevoerd wordt. Ook bij annuleren, dus niet uitvoeren, klapt de applicatie eruit. Dan mag het 7 jaar oud zijn, maar dat is m.i. geen reden dat het product dan maar niet mag werken. Geen updates meer voor handen? Akkoord en begrijpelijk, maar ik wil het wel zonder problemen blijven gebruiken. CCcleaner uitgevoerd, echter ook geen verschil. Dank voor alle opties en meedenken. Ik zal de DVD eens op een andere PC installeren, dat zal misschien een nieuw licht op de zaak werpen. Nogmaals dank!!!

Bol schreef op 03.01.2018 om 17:24 uur

Hallo Martin,

Dat je applicatie eruit klapt is volgens mij geen Magix fout, maar waarschijnlijk een Microsoft Visual Studio fout.

Kan mij laten zien wat er nog meer achter: "C:\program files(X86) \...." staat.

Bij mij staat dit in C:\program files(X86)\ zie afbeelding.

Groet,

Bol

PC -1-

PC -2-

martin-boogaard schreef op 04.01.2018 om 11:54 uur

Hallo Bol...,

Visual Studio (ASP.TBL) staat in een andere directory. Deze is te gebruiken als debugger van VideoEasy.exe, met als resultaat

Ik hoop dat het lezen is. Dit is voor mij hogere wiskunde..... het conflict blijft bestaan.

Bol schreef op 04.01.2018 om 12:38 uur

Hallo Martin,

U probleem zou kunnen liggen aan het feit, dat uw computersysteem overbelast is geraakt, belangrijke systeembestanden ontbreken of per ongeluk verwijderd zijn en/of beschadigd zijn

Lees dit eens: http://www.wikifixes.com/nl/errors/dll/mfl_u_vc9.dll?gclid=EAIaIQobChMIyvaS7pq-2AIV4Z3tCh0G9QGnEAAYASAAEgLktfD_BwE

Groet,

Bol

PC -1-

PC -2-