Video Deluxe premium 2024 bevriest regelmatig ! ! !

senggigi25 schreef op 08.07.2024 om 11:06 uur

( Upgrade: MAGIX Video deluxe 2025 Premium )

Ik gebruik lange tijd  Video Deluxe premium .
Net een upgrade uitgevoerd van de nieuwe versie  Video Deluxe premium 2024
Magix crashed gemiddeld 10-20x per dag bij het maken van video montages, hoe complexer de montage hoe vaker hij crashed.

Af en toe bevriest met programma waardoor hij minuten niet reageert en als ik geluk heb gaat hij verder. anders CTRL ALT DELETE en Magix stoppen met het gevolg dat ik alles kwijt ben.

Foutcodes uit het niets waardoor Magix opnieuw opstart. crashes tijdens het exporteren en noem naar op.

Deze problemen heb ik altijd ondervonden, ook in voorgaande versies en voorgaande hardware.

Ik gebruik ongeveer 15 jaar Magix producten maar het crashen lijkt niet verholpen te worden.
Persoonlijk heb ik er de gewoonte van gemaakt om om de paar minuten op te slaan om geen uren werk te verliezen.

Ik gebruik Intel(R) Core(TM) i7-9850H CPU @ 2.60GHz   2.59 GHz
32,0 GB (31,7 GB beschikbaar) 64-bits besturingssysteem, x64-processor Windows 11 Pro
harde schijven v.oor snel lezen en schrijven.
32gb ram.

Video playback stotter snel met een overgang, versnelde videos stotteren. kleur correcties en overlays vertragen enorm.
terwijl onder in beeld het CPU gebruik op 2%-5% staat. en de schijven relatief weinig belast worden.
GPU wordt nauwelijks gebruikt.

Zou u mij kunnen helpen om het programma soepel en vloeiend te laten werken volgens u beschrijving.

Met vriendelijke groet

Reacties

Bol schreef op 08.07.2024 om 13:37 uur

Hallo @senggigi25,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkaar, maar het staat los van Magix Support.

U begint uw topic met de zin: "(Upgrade: MAGIX Video Deluxe 2025 Premium) en dan gaat u verder met: "Net een upgrade uitgevoerd van de nieuwe versie  Video Deluxe premium 2024".

Ik ga er gemakshalve er even vanuit dat uw VDL2025 premium steeds crasht? Hebt u VDL 2025 al eens teruggezet op de standaardwaarden? Zo niet ga dan naar: Bestand / Instellingen / programma-instellingen terugzetten op de standaardwaarden. Als dit niet het gewenste resultaat oplevert, verwijder dan eens het Videodeluxe.ini bestand. Dit bestand kan fouten bevatten. Bij verwijdering wordt het programma ook op de standaardwaarden teruggezet. Ook worden eventuele computerconfiguratiefouten hersteld.

Zie ook: Verborgen bestanden zichtbaar maken in Windows 10 | 11 (magix.info)

Verwijder ook eens de Cache map. Deze wordt ook weer automatisch aangemaakt.

U bent vergeten te vermelden welke Videokaart er in uw computer zit. Zijn daarvan de drivers wel up-to-date?


Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator