Video Deluxe Premium 2022

Guido-Alandt schreef op 03.02.2022 om 11:23 uur

Ik wil een menu branden op DVD, waarbij ik een hoofdmenu creer, met 3 onderliggende pagina's waarin verschillende films aangeklikt kunnen worden. Kan ik alle films (van de 3 pagina's) op spoor 1 toevoegen? Kunnen jullie de stappen aneven, zodat ik niets vergeet? Alvast bedankt. Groet,

Guido

Reacties

mi-bo schreef op 03.02.2022 om 11:44 uur

@Guido-Alandt

Beste Guido,

Misschien heeft U hier iets aan om te beginnen

http://www.mi-bo.magix.net/album/alle-albums/!/oa/7510781/

en

http://www.mi-bo.magix.net/album/alle-albums/!/oa/7472965/

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m. meer info

Guido-Alandt schreef op 04.02.2022 om 09:59 uur

Deels heb ik hier wat aan.

Echter zoek nog manier om 3 hoofdstukken met films te plaatsen in 1 presentatie.

Dus eerste pagina Hoofdstuk naam bijvoorbeeld vakantie met hieronder drie pagina's met films, bijvoorbeeld winter, zomer, en herfst met link naar verschillende films.

Groet,

 

Guido

mi-bo schreef op 04.02.2022 om 10:22 uur

@Guido-Alandt

Beste Guido.

Eerst een vraag, is dit probleem al opgelost

https://www.magix.info/nl/forum/na-opnieuw-installeren-zijn-niet-alle-eerder-sjablonen-zichtbaar--1293315/#ca1751408

Als dit nog niet is opgelost, heeft verder uitleg nu ook geen zin, daar het niet is uit te proberen wat dan als antwoord wordt gegeven.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m. meer info

Guido-Alandt schreef op 04.02.2022 om 11:00 uur

Bij: Hulp/ over Magix Video Delux staat dat ik versie 21.0.1.119 (UDP3) gebruik.

Bedoel je dit? Maar ik zie de pakketten nieuwe sjablonen nog niet.

Groet,

Guido

mi-bo schreef op 04.02.2022 om 11:12 uur

@Guido-Alandt

Beste Guido,

als U naar store gaat, kunt U de nieuwe sjablonen aankopen

Sc6

M.vr.gr

Michael

mi-bo schreef op 04.02.2022 om 12:16 uur

@Guido-Alandt

Beste Guido.

Uw vraag van 04.02.2022 om 09:59 uur

het antwoord.

maak een aantal mappen in MVDL, hier staat normaal datum, maar kan direct worden veranderd,

door hoofstukmarkers te plaatsen, in de aparte opgenomen gedeelte ,wordt de film gesplitst en als aparte hoofdstukken opgeslagen in de film

zo ziet het er dan uit op de DVD ,en kan stuk voor stuk apart worden afgespeeld.

hier de uitgevouwen map

kleine promo van de PNG, zie film 2

http://www.mi-bo.magix.net/album/alle-albums/!/oa/7510781/

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

 

2 xWijziging aangebracht i.v.m meer info PNG

Bol schreef op 04.02.2022 om 15:55 uur

@Guido-Alandt

Hallo Guido,

....Kan ik alle films (van de 3 pagina's) op spoor 1 toevoegen....

Als u dit bedoelt, dan is dat mogelijk.

Dit doet u zo:

  • start Video Deluxe op met daarin de drie filmbladen (3 pagina's)
  • klik op het tweede filmblad
  • selecteer alles wat op dit filmblad staat (Ctrl+A)
  • kopieer (Ctrl+C) alles
  • klik nu op het eerste filmblad
  • zet de afspeelmarker aan het einde van de film
  • plak (Ctrl+V) de film
  • zo doet u dat ook met het derde filmblad
  • als alles goed is gegaan, dan kunt u de filmbladen 2 en 3 verwijderen door op X klikken

Met vriendelijke groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 04.02.2022, 15:56, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Guido-Alandt schreef op 04.02.2022 om 16:48 uur

Bedankt voor jullie hulp.

Het is mij helemaal duidelijk.

Alleen onderstaande probleem staat nog open:

https://www.magix.info/nl/forum/na-opnieuw-installeren-zijn-niet-alle-eerder-sjablonen-zichtbaar--1293315/#ca1751408

Michiel gaf aan dat ik de sjablonen kan kopen in de store, echter ik heb deze toch al aangeschaft?

Groet,

Guido

mi-bo schreef op 04.02.2022 om 17:05 uur

 

@Guido-Alandt

Beste Guido,

op 03.02.2022 om 11:23 uur stelde U deze vraag

"Ik wil een menu branden op DVD, waarbij ik een hoofdmenu creer, met 3 onderliggende pagina's waarin verschillende films aangeklikt kunnen worden"

Na gegeven antwoorden reageert U als volgt

04.02.2022 om 09:59 uur Deels heb ik hier wat aan.

Dan komt er weer een uitleg,04.02.2022 om 12:16 uur

Hier reageert U niet op( dit bent U uiteraard niet verplicht)

Dan komt er een reactie 04.02.2022 om 15:55 uur wat niets met dvd branden te maken heeft , dat als oplossing wordt aangevinkt.

Heel vreemd

Ik wens U heel veel montage plezier

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Guido-Alandt schreef op 04.02.2022 om 17:13 uur

Ik begreep eerder dat jullie eerst het probleem mbt de sjablonen wilde oplossen. Dit is door elkaar gaan lopen vandaar.

Groet,

Guido

mi-bo schreef op 04.02.2022 om 17:24 uur

@Guido-Alandt

Beste Guido,

mijn vraag om  04.02.2022 om 10:22 uur was

"Eerst een vraag, is dit probleem al opgelost

https://www.magix.info/nl/forum/na-opnieuw-installeren-zijn-niet-alle-eerder-sjablonen-zichtbaar--1293315/#ca1751408

Als dit nog niet is opgelost, heeft verder uitleg nu ook geen zin, daar het niet is uit te proberen wat dan als antwoord wordt gegeven."

met de gedachten als conflict 1 nog niet is opgelost met problemen, waarom dan het volgende vragen,

Maar ik heb begrepen dat ondanks het sjablonen probleem nog niet is opgelost, dat U verder kunt gaan met Uw hobby monteren.

Het probleem , sjablonen, zou U neer kunnen leggen bij MAGIX support infoservice@magix.net

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 04.02.2022 om 17:37 uur

@Guido-Alandt

Hallo Guido,

Helaas, ontgaat mij de ontstane commotie. U vraagstelling, was / is zeer duidelijk. "Kan ik alle films (van de 3 pagina's) op spoor 1 toevoegen?"  Dit hebt nog niets te maken met het branden van een DVD op zich. Nadat u uw films op de drie filmbladen (3 pagina's) op het eerste filmblad op spoor 1 hebt samengevoegd, dan pas komt het DVD branden aan de orden, of zie ik dit verkeerd? U hebt twee topics aangemaakt, die volgens mij geheel losstaat van elkaar.

Met vriendelijke groet, Rob

Diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties

Laatst gewijzigd door Bol op 04.02.2022, 18:08, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 04.02.2022 om 17:43 uur

@Guido-Alandt

Hallo Guido,

....Michiel gaf aan dat ik de sjablonen kan kopen in de store, echter ik heb deze toch al aangeschaft?...

Ik begrijpt dit ook niet goed, want als u een DVD gaat branden, dan staan er in dit brandmenu verschillende diskmenu's tot u beschikking, die u naar hartenlust kan aanpassen aan u uw eigen smaak.

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Guido-Alandt schreef op 04.02.2022 om 17:46 uur

Klopt, belangrijkste is dat deze topic opgelost is en gesloten kan worden. Nog bedankt jullie beiden.

Groet,

Guido

Bol schreef op 04.02.2022 om 18:00 uur

@Guido-Alandt

Hallo Guido,

Het doet mij deugd om te lezen en te vernemen, dat via de gegeven antwoorden voor u uw probleem naar behoren is opgelost. De Film & montagesjablonen zijn sjablonen, waarmee u een filmpje samen kan stellen en hebt niets met DVD menu's te maken..

Met vriendelijk groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 04.02.2022, 18:09, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 04.02.2022 om 18:14 uur

@Guido-Alandt

Beste Guido,

Misschien heb ik Uw oproep niet goed gelezen of misschien wel.

Guido-Alandt schreef op 03.02.2022 om 11:23 uur

"Ik wil een menu branden op DVD, waarbij ik een hoofdmenu creer, met 3 onderliggende pagina's waarin verschillende films aangeklikt kunnen worden"

Dan is dit het antwoord  met dit filmpje erbij

zie film 2

http://www.mi-bo.magix.net/album/alle-albums/!/oa/7510781/

Sc6

Met vriendelijke groet

Michael

 

Guido-Alandt schreef op 04.02.2022 om 19:11 uur

Hi Michael,

Klopt, met deze info van jou en die van Rob ben ik eruit.

Nog bedankt.

Groet,

Guido