Video Deluxe Plus 2016 moet bij elke MTS file opnieuw optie downloaden

mj-Kramer schreef op 26.01.2022 om 21:56 uur

- elk fragment wat ik wil laden vraagt opnieuw de aanvulling te downloaden dus voor .. 30 fragmenten 30 x download
dat doe ik en voorts loopt het programma vast.
Dat was altijd maar 1x download en starten als Administrator...
- bij conversie vooraf doet het geluid het niet - afspelen met VLC of MS-mediaplayer geen probleem
- conversie met Handbrake ( m4p) geeft bij elke overgang 1 sec kraken in de audio.
- andere conversie programma's geeft ook problemen. zoals elke sec een piek waar andere players dit gewoon afspelen
Magix Video de luxe Plus is een puinhoop.
Opnieuw geïnstalleerd en de .ini file's eerst ge-delete, heeft geen effect..

krijg nu (zomaar ineens) een aanbod voor een upgrade, hoe durven ze...>> Upgrade: MAGIX Video deluxe 2022 Plus

Moet haast wel wegens camera's van Panasonic .xx.mts media file's met .meervoudige audio
er zijn niet veel bewerkingsprogramma's die dit aankunnen. Maar gebruik de camera's alleen met 2 spoors stereo.
Panasonic maakt standaard MTS files . Ook voor de kleine camera's
Het zal best dat de nieuwste versie Magix geen probleem heeft met multi audio en 8k film, maar ik heb dat nog niet nodig en verwacht dat 'Geldig tot: Onbeperkt' ook Geldig tot: Onbeperkt blijft. Zeker alleen voor Niet commercieel gebruik.

Mart

------------------------------------------------------------------------------------------

Video deluxe 2016 Plus

Gegevens apparaat:Windows-computer met:
- harddrive SSD 250Gb
- Windows 10 Home, 64-Bit
- Intel(R) Core(TM) i5-3340M CPU @ 2.70GHz
- 16286 MB) Werkgeheugen

Serienummer:P3-64231-aaaaa-11111-yyyyy-xxxxx

Geldig tot: Onbeperkt
Aantal tegelijkertijd te gebruiken apparaten:2

------------------------------------------------
+ nog andere Magix programma's

Reacties

Bol schreef op 26.01.2022 om 22:10 uur

@mj-Kramer

Hallo Mart,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Omdat Microsoft Windows 7 niet meer ondersteund hebt Magix Duitsland na een update in oktober 2020 van VDL2021 en Pro X12 het volgende gedaan:

  • verwijderd: "Uitgebreid audiopakket"
  • verwijderd: AC-3 import/export op Windows 7 en 5.1 Surround export op Windows 8/10)
  • verwijderd: Importeren/exporteren van bestanden via "MAGIX Intermediate codec"

Door Video Deluxe 2016 opnieuw te installeren, kunt u het uitgebreid audiopakket helaas niet meer downloaden en installeren vanaf de server van Magix.

U mist dan twee audiobestanden, namelijk:

  • mx_dec_dd_audio_sse_x64.dll
  • mx_enc_dd_audio_x64.dll

Als u mij via een persoonlijk bericht een email-adres geeft, dan zal ik u deze bestandjes via WeTransfer toe mailen.

Met vriendelijke groet, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

sipke schreef op 31.01.2022 om 09:57 uur

Ik heb ook een Panasonic en die kun je op meerdere typen instellen. Iets over het hoofd gezien of totaal ander type camera?