Ik heb een spiksplinternieuwe PC met Windows 11 en Magix Video Deluxe 2024 plus aangeschaft. Om de 2 minuten loopt het programma vast en moet ik hem via taakbeheer beëindigen en weer opnieuw starten.
Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat los van Magix Support.
Wat u zou kunnen proberen is het volgende. Start VDL2024 op en ga naar: Bestand / Instellingen / Programma-instellingen terugzetten op de standaardwaarden
Ik heb inmiddels contact gehad met de computerzaak en zij hebben de videokaart als game kaart geupdate sindsdien is hij niet meer vastgelopen Ik hoop dat dit de oplossing is. De instelling proxy heeft dat betrekking op 4k opnames?
Meestal is het al voldoende om het programma te resetten, zoals ik reeds heb beschreven. Maar het is heel goed mogelijk, dat uw videokaartdrivers niet meer up-to-date waren. Door de videokaartdrivers te updaten kan het zijn dat uw probleem daarmee is opgelost.
Het doet mij deugd om te vernemen, dat u probleem is opgelost. Ik heb uw Apparaat naam, Apparaat-id en Product-id gewijzigd dit i.v.m. met eventuele misbruik.
Ik zie, dat de Intel(R) Core(TM) i5-13400F geen geïntegreerde CPU (grafische videokaart) hebt.
De naam van uw Videokaart kunt u vinden onder Apparaatbeheer / Beeldschermadapters.
Videobewerking vraagt veel rekenkracht van een processor. Kies een laptop met minimaal een Intel Core i5, AMD Ryzen 5 processor of hoger. Laptops met een Intel Core i7 of AMD Ryzen 7 processor zou een betere keuze zijn geweest.