Video deluxe 2023 verdwijnt na openen map "dvd branden" en ...

LucGroenvynck schreef op 10.09.2023 om 12:35 uur

Bij maken van een nieuw project stopt VDL wanneer ik brandmodule open en vervolgens op het scherm de map waarin project mag opgeslagen worden. Als ik dan VDL opnieuw open is dat project volledig verdwenen? Dit probleem had ik de voorbije maanden niet.. sedert 3 dagen opeens wel????

Reacties

Bol schreef op 10.09.2023 om 13:21 uur

@LucGroenvynck

Hallo Luc,

Zie nog eens deze vorige topic van u Video deluxe 2023 loopt vast bij openen map "dvd branden" (magix.info)

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

LucGroenvynck schreef op 10.09.2023 om 21:03 uur

Rob,

Het probleem situeert zich nu op een ander moment, namelijk wanneer ik na het "bewerken" naar "branden" ga, moet project opgeslagen worden en als ik hiervoor map kies, sluit VDL zich onmiddellijk en gemaakte project is verdwenen..

Bol schreef op 10.09.2023 om 23:03 uur

@LucGroenvynck

Hallo Luc,

Wat zou kunnen proberen is om het programma te resetten. Dit doet u zo. Ga naar Bestand / Instellingen / Programma-instellingen terugzetten naar de standaardwaarden.

Mocht dit uw probleem niet hebben opgelost, verwijder dan eens het videodeluxe.ini bestand. Bij het opstarten van VDL2023 wordt deze weer automatisch aangemaakt.

Hoe maak ik de verborgen mappen zichtbaar in W10 | 11?

Zie: Verborgen bestanden zichtbaar maken in Windows 10 | 11 (magix.info)

Met vriendelijk groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 10.11.2023, 11:35, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

LucGroenvynck schreef op 12.09.2023 om 07:58 uur

Rob,

Dank voor alle nuttige tips. Maar een PC en software blijven soms verrassen: gisteren deed ik een nieuwe poging om een dvd te branden en.. VDL23 werkte het project moeiteloos af!...

Groetjes,

 

Luc

 

Bol schreef op 12.09.2023 om 08:39 uur

@LucGroenvynck

Hallo Luc,

Bedankt👍voor uw terugkoppeling.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-