Video Deluxe 2023 Premium en het downloaden van de NewBlue software.

Roeper-H schreef op 13.03.2023 om 14:09 uur

Beste Rob,

Sorry voor de eerste reactie, onbekendheid met dit forum.

Ik heb via internet Video de luxe 2023 Premium besteld, met daarbij ProDAD , NewBlue Stylizers en Essentilas V5 Ultimate (NL).

Tevens een DVD veiligheidskopie voor (NL), welke mij later is toegezonden.

Geheel via de Download geïnstalleerd, en werkte correct, hierna wat problemen met mijn schijf gekregen, en was toen genoodzaakt om alles te verwijderen.

Heb via de veiligheidskopie Video de luxe opnieuw succesvol geïnstalleerd, echter als ik ook de NewBlue via dit medium wil installeren, gebeurt er niks. Daar deze wel op het installatie menu van de disk staat vermeld. Ik de disk nog verder onderzocht, kon echter geen aanknoping vinden naar deze software .

Heb ook nog even op mijn account van MAGIX gekeken, en kon onder de product de genoemde Plug-ins niet terugvinden.

Dus ik zit met de serie No's, maar kan niet bij de genoemde software komen, om deze te laden, en te activeren ?

Gaarne een reactie hoe hier uit te komen.

Groet Henk.

Reacties

Bol schreef op 13.03.2023 om 17:27 uur

@Roeper-H

Hallo Henk,

Bedankt👍 voor het aanmaken van een eigen topic.

Het doet mij deugd om te lezen, dat Video Deluxe 2023 weer correct werkt. Hebt u ook de via Hulp / Online actualiseren... gedaan. Als dat zo is, dan hebt u nu VDL 2023 versie 22.0.3.171 op uw computer staan. U kunt het versienummer op vragen met de sneltoetsen Alt+Shift+F1

In de opdrachtbevestigingsmail van Magix hebt u G3-waardeboncodes gekregen voor NewBlue. Hebt u deze ook al geactiveerd via Hulp / Contentpakket(ten) activeren

Start VDL op en ga dan Effecten / Extra effecten. Hiervan kunt u deze installeren.

Voor ProDaD krijgt u via de opdrachtbevestigingsmail van Magix een downloadlink met een serienummer. Hiermee kan je dan ProDaD installeren.

Mocht u nog vragen hebben dan verneem ik dat wel van u.

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Roeper-H schreef op 13.03.2023 om 21:03 uur

Beste Rob,

Ik heb je raad opgevolgd, en het juist VDL 2023 serie No. (22.0.3.171 UDP3) is geladen en actief.

Onder de extra effecten, in het effecten menu, ben ik de ontbrekende software (NewBleu) tegen gekomen.

Deze kon ik van hieruit opnieuw installeren. ProDad was al actief.

Dus mijn complete set software is weer operationeel.

Bedankt voor de info.

In een volgende bezoek zal ik wat beter de Forum regels volgen.

Met vriendelijke groet, en nog een prettige dag.

Groet Henk.

 

Bol schreef op 14.03.2023 om 11:38 uur

@Roeper-H

Beste Henk,

Het doet mij wederom deugd om te lezen, dat u nu ook nog de ontbrekenden NewBlue plug-ins hebt kunnen installeren. Bedankt👍 voor uw terugkoppeling. Ik wens u succes met het samenstellen van uw films.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-