Reacties

mi-bo schreef op 30.07.2022 om 16:38 uur

@Willem-Appel

Welkom Willem als MAGIX gebruiker op het MAGIX gebruikers Forum.

Daar U schrijft "Ik had Video deluxe 2022 Premium maar nu 2022 deluxe PLUS geïnstalleerd."

Is de een trial versie of koop versie.

In trialversie is geen optie aanwezig om een dvd te branden.

Vriendelijke groet

Michael (sinds 2008 Forum Moderator )

Bol schreef op 30.07.2022 om 17:45 uur

@Willem-Appel

Beste Willem,

...Ik had Video Deluxe 2022 Premium maar nu 2022 Deluxe Plus geïnstalleerd....

Waarom hebt u VDL 2022 premium vervangen voor VDL Plus? U had VDL 2022 plus niet hoeven te installeren. Als u een ander P3-serienummer hebt gekregen, dan was het voldoende geweest om via hulp VDL 2022 premium te deactiveren en VDL 2022 plus te opnieuw te registreren en te activeren met het nieuw verkregen P3-serienummer. Een P3-serienummer bepaald welk versie Video Deluxe is geïnstalleerd. (standaard, Plus of premium)

Even een correctie op het gegeven antwoord, dat er in een trailversie de optie DVD branden niet aanwezig zou zijn. Dit is onjuist. In een trailversie is het weldegelijk mogelijk om een DVD te branden. Alleen kunt u maar ca. 3 minuten branden. Dit is een van de beperkingen als u een trailversie heb geïnstalleerd.

Als u wel onder VDL 2022 premium kon branden, dan is dit misschien voor u de oplossing. Download en installeer eens de brandroutine voor W10. Brandroutine Windows 10

Succes,

Rob (forum moderator)

Diverse keren gewijzigd i.v.m. aanvullingen, toevoegingen afbeelding en tekstverbetering.

Laatst gewijzigd door Bol op 30.07.2022, 18:20, in totaal 4 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Willem-Appel schreef op 31.07.2022 om 17:36 uur

Dank voor je reactie Rob.

Reden voor installeren 2022 plus was dat ik in maart per ongeluk de update PLUS besteld had ipv voor PREMIUM. Lang geen reactie gekregen op dit probleem en kon het toen niet meer omruilen. ook nog geen duidelijk antwoord gekregen op de vraag wat het verschil is tussen PLUS en PREMIUM. Heb nu beiden op mijn computer staan en zie eigenlijk geen verschil behalve dan dat PLUS de hardware DVD brander niet ziet. Ik denk dat ik PLUS maar weer verwijder alhoewel ik dan wel voor niks €49,99 heb uitgegeven in maart.

Video deluxe 2013 staat ook nog op mijn computer want die kan ik niet de-installeren. Krijg de melding dat account reeds bestaat en daarna wordt de-installatie weer teruggerold. Dit probleem staat ook al heel lang uit bij support

mvg

Willem

Bol schreef op 31.07.2022 om 17:45 uur

@Willem-Appel

Hallo Willem,

U zou uw probleem voorkunnen leggen aan Magix Support. Stuur een mailtje naar: infoservice@magix.net en beschrijf zo uitvoerig mogelijk wat u is overkomen. Waarschijnlijk zullen ze het onder coulance u foutje herstellen.

Er is maar een miniem verschil tussen de Plus en Premium versie. Zie: https://www.magix.com/nl/video/video-deluxe/versievergelijking/#c1477926

Met vriendelijk groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 31.07.2022 om 17:56 uur

@Willem-Appel

Hallo Willem,

Om VDL 2013 volledige van uw PC te verwijderen, zie eens deze link: https://www.magix.info/nl/forum/installatie--1285254/

Succes

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 31.07.2022, 17:59, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 31.07.2022 om 18:06 uur

@Willem-Appel

Hallo Willem,

Nog een aanvullende vraag, staat VDL 2013 vermeld bij Mijn Account / Mijn Producten?

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 31.07.2022 om 18:12 uur

@Willem-Appel

Beste Willem.

Een aanvulling als U contact opneemt met MAGIX Support via infoservice@magix.net stuur dan wel de 2 MXC nummers mee(van de Plus +Prem versie verkregen via shop@magix.net), die staan namelijk geregistreerd..

Heeft U ook voor MVDL2022 plus + MVDL2022 Prem een P3 serienummer .

Sc6

Vriendelijke groet

Michael (sinds 2008 Forum Moderator )

Willem-Appel schreef op 07.08.2022 om 19:25 uur

Bijgaande mail heb ik gestuurd aan Magix support

 

LS,

In maart waren er 2 acties. Eentje voor update service VDL2022 Premium en eentje voor VDL2022 PLUS.

Per ongeluk heb ik toen de verkeerde besteld namelijk die voor VDL2022 PLUS i.p.v. VDL2022 Premium. Dit heb ik direct gemeld met nog enkele vragen wat nu te doen (zie toegevoegd bericht).

Voor VDL Premium heb ik al jaren een update service.  De laatste geregisterde is 202105190164xxxxxxx23455MXC voor serienummer P3-77391-87275-xxxxx-xxxxx-xxxxx

Met de wetenschap dat ik dacht dat VDL2022 PLUS nieuwer was dan mijn VDL PREMIUM versie heb ik geprobeerd die te installeren. Na heel veel moeite en communicatie is me dat na 3 maanden gelukt.

Maar omdat VDL2022 PLUS de DVD brander niet ziet en ik daarvoor geen oplossing heb gekregen heb ik VDL2022 PLUS  202203160xxxxxxxxxxMXC  en serienummer P3-64400-43434-87267-25305-xxxxx-xxxxxx

nu verwijderd van mijn systeem. Heb daarvoor dus wel voor niets €49,99 uitgegeven en weet nu NIET of ik voor mijn opnieuw geïnstalleerde VDL2022 Premium nog steeds een update service heb.

Dus na alle inspanningen (en frustraties) van de afgelopen maanden stel ik voor dat mijn serienummer voor VDL2022 PLUS door jullie gedeactiveerd wordt, want dat gebruik ik dus niet meer en in plaats daarvan er een

nieuw MXC update service nummer voor mijn VDL Premium wordt gegenereerd en mij toegestuurd.

In afwachting van een bevredigende oplossing

Willem Appel

Bol schreef op 07.08.2022 om 19:48 uur

Hallo Willem,

Als moderator, heb ik de serienummers en aankoopnummers gedeeltelijk gewijzigd, omdat dit een openbaar forum is. U had mijn een persoonlijk bericht gestuurd, waarop ik u een persoonlijk bericht teruggestuurd heb, hoe u kunt handelen.

Dit forum staat geheel los van Magix Support Duitsland. Lees mijn PB nog eens.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 07.08.2022 om 20:50 uur

@Willem-Appel

Beste Willem.

Uw oproep nog eens goed na gelezen.

U schrijft dat U al jaren een update service van Mvdl Prem heeft, na 2017 dit moet wel elk jaar opnieuw betaald worden als U een nieuwe versie wilt.(het is ook mogelijk om bv een jaar over te slaan en dan een update kopen met P3 nummer die U heeft, mogelijk tot versie 2022)

Een update voor MVDL Prem kost €69.99

Ook schrijft U dat U per ongeluk een MvdlPlus heeft besteld voor €49.99, dit is alleen mogelijk als U al een geregistreerd MVDL Plus pakket heeft.

Niet wetend wanneer dat U de mail naar MAGIX Support heeft gestuurd, maar een reactie is meestal binnen 5 werkdagen.

We vernemen wel van U, hoe het is afgelopen.

Vriendelijke groet

Michael (sinds 2008 Forum Moderator )

Bol schreef op 07.08.2022 om 21:56 uur

@Willem-Appel

Hallo Willem,

Uw foutje is voor mij als moderator zeer begrijpelijk. Zelf heb ik alleen maar VDL premium versies. Ik heb net gedaan op ik wilde upgraden naar Plus en daarna naar Premium. Op een of andere manier controleert Magix Duitsland of ik rechten heb om te upgraden. Dit is het resultaat.

Video Deluxe Plus

Video Deluxe Premium

Zoals ik reeds in een eerder gegeven antwoord heb aangegeven, hoefde u alleen maar VDL Premium te deactiveren om daarna met het nieuw verkregen P3-serienummer Video Deluxe Plus te activeren.

Maar goed, zoals ik u al in mijn persoonlijk bericht heb aangegeven, reply het mailtje die u hebt gekregen van Magix Duitsland (Ticketnummer) en vraag hierin, wanneer u antwoorden krijgt op uw schrijven.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

PS Laat het mij weten via dit forum of een persoon bericht hoe dit is afgelopen.

Laatst gewijzigd door Bol op 07.08.2022, 22:03, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 07.08.2022 om 22:31 uur

@Willem-Appel

Hallo Willem,

Even iets geheel anders. U hebt VDL 2022 premium opnieuw werkend geïnstalleerd en deze met het P3-serienummer van VDL 2022 Premium geregistreerd en geactiveerd. Wat u nu zou kunnen doen is, om VDL 2022 premium te deactiveren en dan met het P3-serienummer, die u gekregen hebt bij aankoop van VDL 2022 plus te registreren en activeren. Wanneer dit niet gaat, wordt dit aangegeven door een rode kruis, dan kunt u VDL 2022 weer opnieuw registreren en activeren met het P3-serienummer van Video Deluxe Premium.

Succes,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 07.08.2022, 22:34, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-