Video Deluxe 2020 blijft crashen

Jean-Paul-VanAmelsfoort schreef op 18.01.2024 om 09:51 uur

Hey hey,

ik heb sinds kort een Video Deluxe 2020 gekocht, maar sinds vandaag blijft het crashen als ik steeds vides wil editen, dus als ik een project maak en daarna ga editen gaat het afsluiten uit zichzelf

Hoe kan ik dit fixen?

Specs:
i9 13th gen
1TB m.2 ssd
RTX 4070
16GB Ram
Windows 11

Groetjes JP

Reacties

Bol schreef op 18.01.2024 om 12:43 uur

@Jean-Paul-VanAmelsfoort

Hallo Jean Paul

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat los van Magix Support

...Ik heb sinds kort een Video Deluxe 2020 gekocht, maar sinds vandaag blijft het crashen .....

Ik weet niet hoe lang het precies geleden is dat u VDL2020 hebt aangeschaft? Maar voor zover ik het nu kan bepalen, hebt u VDL2020 niet via de Magix Website aangekocht. VDL2020 uit 2019 is niet volwaardig compatibel met Windows 11 versie 23H2. Bij (her)installeren van VDL2020 wordt nog maar alleen de standaardversie geïnstalleerd en is na (her)installatie niet meer online te actualiseren tot de laatste uitgebracht updateversie.

Wat u zou kunnen proberen is het volgende. Ga naar: Bestand / Instellingen / Programma-instellingen op de standaardwaarden terugzetten.

U zou ook kunnen overwegen om VDL2020 te upgraden naar VDL2024. Zie: Video Deluxe: Creatieve Videobewerking. Eenvoudiger Dan Ooit. | MAGIX

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Jean-Paul-VanAmelsfoort schreef op 23.01.2024 om 14:09 uur

okee, ik heb het standaardwaarden terug gezet zoals je het zei, nu werkt het wel.

Nu kom ik dus met een probleem dat de magix photo en graphic designer niet wilt openen via magix video deluxe 2020 om de menu buttons te kunnen bewerken/creëren :(

Hoe kan ik dit fixen?

En trouwens ik heb de magix video deluxe wel gekocht en magix photo & graphic designer ook, want ik had de activatie sleutels nog in mijn oude mail gevonden van de aanschaf.

Groetjes JP

Bol schreef op 23.01.2024 om 15:21 uur

@Jean-Paul-VanAmelsfoort

Hallo Jean Paul,

Als moderator heb ik nergens geschreven, dat u Video Deluxe niet zou hebben gekocht. Maar ik vind het wel zeer vreemd, dat u schrijft: "Ik heb sinds kort een Video Deluxe 2020 gekocht". Want VDL2020 is in 2019 uitgebracht en niet meer te koop. Zoals u al schrijft hebt u uw P3 serienummer (activatiesleutel) in een van uw oude mails teruggevonden.

Nu het antwoord op uw vraag.

• Start VDL2020 op
  • Druk op "Y"
  • klik op het tabblad Map
  • Klik bij Foto-editor rechts op het mapje
  • Ga naar: C:\Program Files\MAGIX\Video deluxe Premium\2020\PhotoDesigner\PhotoDesigner.exe
  • Klik op OK
  • Voorbeeld komt uit VDL 2021, omdat ik geen VDL2020 op de computer heb staan.

Succes,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 24.01.2024 om 12:26 uur

@Jean-Paul-VanAmelsfoort

Hallo Jean Paul,

Het doet mij deugd om te zien, dat uw problemen zijn opgelost. Succes met het samenstellen van uw projecten.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

PC -1-

PC -2-