Video Deluxe 17 plus opnieuw geïnstalleerd, maar start niet op.

Cecile-B schreef op 08.07.2024 om 12:54 uur

Als ik mijn oude versie Video deluxe 17 plus installeer kan ik het niet opstarten. Ik heb Windows 11.

Reacties

Bol schreef op 08.07.2024 om 13:10 uur

@Cecile-B

Hallo Cecile,

Hebt het over Video Deluxe 17 uit 2011 of Video Deluxe 2017 uit 2016?

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Cecile-B schreef op 08.07.2024 om 13:17 uur

Video Deluxe 17 uit 2011. En kan ik deze oude versie naast mijn Video Deluxe 24 plus gebruiken.

Bol schreef op 08.07.2024 om 14:09 uur

@Cecile-B,

Hallo Cecile,

Bedankt👍 voor het doorgeven van de juiste Video Deluxe versie. Het klopt, dat VDL 17 naast VDL 2024 geïnstalleerd kan worden, alleen u kunt deze niet te gelijk opstarten en gebruiken.

U zult het waarschijnlijk niet willen geloven, maar gisteren heb ik ook toevallig VDL 17 premium op mijn computer geïnstalleerd en kon deze gewoon opstarten.

Vraagje, hoe installeert u deze? Via de installatie CD/DVD of met de downloadversie die u kunt downloaden via Mijn Account / Mijn producten en als u het serienummer nog hebt kunt u deze ook hiervan downloaden: MAGIX - Product downloads

Succes,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 08.07.2024, 15:11, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Cecile-B schreef op 08.07.2024 om 17:29 uur

Het programma is geïnstalleerd zoals je aangaf. Als ik op het Ikoontje van videodeluxe 17plus klikt opent het programma niet.

Bol schreef op 08.07.2024 om 18:03 uur

@Cecile-B

Hallo Cecile.

Misschien komt het omdat u de plusversie hebt. Zeker weten doe ik dat niet. Maar ik heb mijn VDL17 premium zonder problemen kunnen installeren.

Zie:

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Cecile-B schreef op 08.07.2024 om 18:19 uur

Tja en nu?

 

Bol schreef op 08.07.2024 om 18:50 uur

@Cecile-B

Hallo Cecile,

VDL17 uit 2011 wordt al jaren niet meer ondersteund door Magix Duitsland. U kunt / mag niet verwachten, dat het ook vlekkeloos opstart en werkt onder Windows 11. Zie mijn persoonlijk bericht aan u!!

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 08.07.2024, 18:50, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 08.07.2024 om 23:12 uur

@Cecile-B

Hallo Cecile,

Allereerst bedankt👍 voor uw vertrouwen. Ik heb het installatieprogramma videodlx17plusse_nl_dlv.exe via de MAGIX DOWNLOAD CENTER kunnen downloaden, installeren en opstarten.

Door op testperiode voortzetten starten VDL17 zonder problemen op.

Wat u zou kunnen proberen is om op te starten als administrator. Ga met de muiscursor op de snelkoppeling staan en klik op de rechtermuisknop en start VDL17 op: als administrator uitvoeren.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 08.07.2024, 23:27, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-