Bedankt👍 voor het doorgeven van de juiste Video Deluxe versie. Het klopt, dat VDL 17 naast VDL 2024 geïnstalleerd kan worden, alleen u kunt deze niet te gelijk opstarten en gebruiken.
U zult het waarschijnlijk niet willen geloven, maar gisteren heb ik ook toevallig VDL 17 premium op mijn computer geïnstalleerd en kon deze gewoon opstarten.
Vraagje, hoe installeert u deze? Via de installatie CD/DVD of met de downloadversie die u kunt downloaden via Mijn Account / Mijn producten en als u het serienummer nog hebt kunt u deze ook hiervan downloaden: MAGIX - Product downloads
VDL17 uit 2011 wordt al jaren niet meer ondersteund door Magix Duitsland. U kunt / mag niet verwachten, dat het ook vlekkeloos opstart en werkt onder Windows 11. Zie mijn persoonlijk bericht aan u!!
Allereerst bedankt👍 voor uw vertrouwen. Ik heb het installatieprogramma videodlx17plusse_nl_dlv.exevia de MAGIX DOWNLOAD CENTER kunnen downloaden, installeren en opstarten.
Door op testperiode voortzetten starten VDL17 zonder problemen op.
Wat u zou kunnen proberen is om op te starten als administrator. Ga met de muiscursor op de snelkoppeling staan en klik op de rechtermuisknop en start VDL17 op: als administrator uitvoeren.