programma crasht gelijk na het opstarten en bij het open van fonts loopt hij compleet vast. en ja, ik heb alles opnieuw geïnstalleerd, maar hielp niet bij het oplossen van mijn probleem (Windows10)
Dank voor de snelle reactie, dat heb ik ook al geprobeerd als administrator opgestart, zonder succes. Het vreemde is dat dit probleem sinds een week is opgetreden.. daarvoor werkte het perfect sinds de laatste actualisatie van de Upgrade service..( al ruim een maand geleden volgens mij) dus grafische kaart kan het ook niet aan liggen. het eerste probleem begon met hardware versnelling instellingen. toen ik keek op de Magix site, 'hoe en waar' ik dat kon uitzetten kreeg ik een ander scherm te zien als in mijn programma instellingen.. er ontbreekt een gedeelte in mijn versie. ik heb er foto's van gemaakt maar kan je die hier niet laten zien helaas.
dank voor je reactie Michael. op foto 1 zie je mijn programma instellingen en foto 2 is van Magix.info. (zoals het volgens mij ook hoort te zijn.) Dus die optie kan ik niet gebruiken omdat ik het niet in mijn programma heb.
Rob dank je voor de foto's. ik heb volgens mij al de oplossing gevonden door jou tweede foto> bij <Apparaat opties> / verwerking: die stond bij mij op CPU. nadat ik dat veranderd heb loopt hij niet meer vast. Mijn dank is groot .. Top !! trouwens ook aan de andere personen die hebben gereageerd.. DANK. Wat ik me nog wel afvraag is waarom mijn settings er anders uitzien dan de Magix.info foto. Maar je hebt me super geholpen Rob.
Allereerst dit. Op dit forum proberen forumleden elkander te helpen. Dus het een ieder forumlid geoorloofd om op vragen c.q. antwoorden van een forumlid te reageren.
Uw probleem is: "programma crasht gelijk na het opstarten en bij het open van fonts loopt hij compleet vast"
Wanneer hebt u geüpgraded van VDL 2021 naar VDL 2022?
Welke Videokaart zit er in uw PC?
Als u het nog niet gedaan hebt, ga dan naar: Bestand / instellingen / Programma-instellingen terugzetten....
Nadat ik het bovenstaande antwoord aan u had verzonden, zag ik later, dat u uw probleem reeds zelf hebt opgelost met mijn eerder gegeven antwoord. Dus mijn antwoord / vragen kunt u als niet verzonden beschouwen. Succes met het samenstellen van uw filmprojecten.
Wat bedoeld u precies met: "Wat ik me nog wel afvraag is waarom mijn settings er anders uitzien dan de Magix.info foto". Om daar een goed antwoord op te kunnen geven, upload een foto van uw settings, zodat ik kan zien wat u precies bedoeld.