Video de luxe premium 2019

Thea-deVries schreef op 29.11.2022 om 12:39 uur

Ik werk met windows 10 en merk dat vaak het progamma crasht en ben daarom van plan om een nieuwe notebook te kopen. De notebook die ik nu gebruik is al ruim +/_ 10 jaar oud maar doet voor de rest het wel goed want ik gebruik het alleen voor foto's op te slaan en magix. Als ik een nieuwe notebook koop kan het progamma ook werken met;

Processormodel 5700U

AMD Ryzen 7

Ik heb het progamma video de luxe premium 2019 verwijderd en opnieuw geínstalleerd maar een heleboel van de sjablonen heeft het niet geladen. Maar het crasht niet meer alleen ontzettend traag vandaar een nieuwe notebook.

Graag uw advies, weet dat het beste Icore7 moet zijn maar deze zijn te duur voor mijn AOWtje, ben 71 jaar. 😉

 

Reacties

Bol schreef op 29.11.2022 om 18:13 uur

@Thea-deVries

Hallo Thea,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkaar, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Waarom VDL2019 bij u vaak crasht kan ik hiervandaan niet bepalen. Sinds wanneer hebt u dit probleem? Heeft het daarvoor wel goed gewerkt? Kunt aangeven wat voor type notebook u hebt. Hebt u al gekeken of uw videokaart drivers up-to-date zijn? Zie: AMD Ryzen™ 7 5700U Drivers & Support 

Verwijder en installeer VDL 2019 nog eens op deze manier. Zie: Video Deluxe opnieuw installeren

Succes,

Rob (forumlid / moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Thea-deVries schreef op 01.12.2022 om 14:33 uur

Beste Rob

Dank voor reactie. Ik heb een laptop HP icore7- 5500U CPU 64 bits.

Doordat ik VDL19 heeft verwijderd en opnieuw geínstalleerd krijg ik geen sjablonen meer....helaas 😞 zag dat mijn laptop van versie 2009 is dus voor een pc al heel oud. Daarvoor heeft het wel redelijk gewerkt maar het wordt dus wel tijd voor een nieuwere pc maar moet wel eerst ff sparen. Onderwijl probeer ik van alles 😰ik heb toen bij de update gratis de exstra sjablonen erbij geupdated maar weet niet hoe deze dan moet vinden? Ondertussen blijf ik het proberen, heb ook de healthcheck geinstalleerd maar nog steeds niks.

vr gr,

Thea

Bol schreef op 01.12.2022 om 16:04 uur

@Thea-deVries

Hallo Thea,

Uw laptop HP icore7- 5500U CPU 64 bits is volgens mij ca. zeven jaar oud. Hierop zou u VDL 2019 compleet moeten kunnen installeren.

Zie: Waar kan ik mijn serienummer en het installatieprogramma vinden?  

Als u met het installatieprogramma VDL2019 hebt geïnstalleerd, ga dan naar: hulp / Extra inhoud installeren.

Kijk eens met deze link of alle Intel drivers nog up-to-date zijn: Intel® Driver & Support Assistant

Met vriendelijke groet

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 01.12.2022, 16:11, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-