Video de luxe Premium

arievaneekelen schreef op 28.02.2009 om 07:38 uur
Daar ik sinds kort het video program 15 Premium gebruik  ,kan ik u wel mededelen dat dit mij erg tegenvalt wat de effecten betreft ,ik heb tot nu toe altijd gewerkt met het Video program luxe 2007/2008  en was weer wat aan iets nieuw toe .
Ook heb ik een vraag ,hoe kom ik in het geluiden archief en de reisroute animatie van de luxe 15
 

Reacties

mi-bo schreef op 28.02.2009 om 14:51 uur
Beste, effecten zijn maar bij zaak, als U een goede filmer bent en wil een goed product afleveren, dan zo weinig mogelijk overgangen en effecten gebruiken.
Wat betreft tweede vraag.
doe vdl 15 dvd in de dvd drive, klik op verkenner openen, dan gaat u naar addon, daar staan de optie programmas die u vraagd en ook de extra geluideffecten vindt u daar, succes verder met dit mooie volledige programma.mi-bo
Mooniebug schreef op 28.02.2009 om 23:22 uur
Beste
Ik sluit me aan bij mijn voorganger tav het geluiden archief. Hoezo geen effecten...... Effecten genoeg, meer als Video 2008. Alleen de manier van kant en klaar is anders. Het is heerlijk om de nieuwe layouts je effecten zelf te maken. Dus..... flink stoeien met het programma en dan zeg je later.... video de luxe 2008 was wel iets minder.

Succes