Video de luxe of Magix Fotostory

Ruud-vanderHeijden schreef op 26.07.2023 om 10:41 uur

Ik vraag mij af of de aanschaf van de aanbieding Video de luxe , zin heeft naast Magix Fotostory die al reeds in mijn bezit is en daar maak ik ook mooie video mee .

Kan ik deze programma's samen of afzonderlijk gebruiken ? .

Is de aanschaf van video de luxe een verbetering ten opzichte van de fotostory ? .

 

Reacties

Bol schreef op 26.07.2023 om 12:55 uur

@Ruud-vanderHeijden

Hallo Ruud,

U kunt Photostory 2023 en Video Deluxe 2023 samen op uw computer installeren. U kunt in Video Deluxe 2023 ook films en slideshows maken. Alleen met Video Deluxe hebt u meer mogelijkheden dan Photostory 2023

Zie en vergelijk beide programma's met elkaar:

Als u na het lezen van de bovenstaande links nog steeds tevreden bent met Photostory 2023, dan zou ik gewoon verder gaan om uw slideshows en films in Photostory te maken.

Met vriendelijk groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 26.07.2023, 13:03, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Ruud-vanderHeijden schreef op 26.07.2023 om 15:12 uur

Bedankt voor de de tips Rob ik ga daar zeker mijn gedachten over laten gaan .

een dergelijk antwoord had ik eigenlijk van Mi-bo verwacht maar hier kan ik wel iets mee .

dankjewel !

Bol schreef op 26.07.2023 om 15:23 uur

@Ruud-vanderHeijden

Hallo Ruud,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

Wat u in overweging zou kunnen nemen is om voorlopig met Photostory 2023 verder te gaan en als Video Deluxe 2024 (rond september) uitkomt deze dan aan te schaffen. U kunt dan zowel in Photostory 2023 als in Video Deluxe 2024 werken.

Succes met het samenstellen van uw slideshows en filmpjes.

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-