Video de luxe 2024 premium

jarensman4 schreef op 25.09.2023 om 18:09 uur

Na installatie van video de luxe 24 premium kom er een klein vierkant scherm te voorschijn met de volgende tekst:

Progamma layout wordt geactualseerd , Video systeem wordt geinisialeerd, madiaplool wordt geinstalleer en film wordt genitialiseerd. Het middelste scherm blijft staan ,Wat betekend dit? doet niks enz.

Systeemeisen zijn goed. Weet even geen oplossing.

Reacties

Bol schreef op 25.09.2023 om 19:40 uur

@jarensman4

Hallo Sjaak,

Bij u blijft deze afbeelding op het scherm staan.

Het kan zijn dat bij u het videodelue.ini bestand corrupt is geworden. Wat u zou kunnen doen is om deze te verwijderen. Dit bestand wordt bij het opnieuw opstarten van VDL2024 weer automatisch aangemaakt.

Hoe maak ik de bestandsnaamextenties / verborgen items zichtbaar in Windows 10|11

Succes,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 25.09.2023, 19:41, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

jarensman4 schreef op 26.09.2023 om 11:13 uur

Na je aanwijzingen, Rob, lukt het me niet. Zijn er verdere mogelijkheden?

Bol schreef op 26.09.2023 om 11:26 uur

@jarensman4

Hallo Sjaak,

Start Video Deluxe 2024 eens op Als administrator uitvoeren. Klik met de rechtermuisknop op de snelkoppeling

Als het bovenstaande niet de oplossing is, zet dan eens tijdelijk uw virusscanner uit en probeer het dan nog eens.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 26.09.2023 om 12:56 uur

@jarensman4

Hallo Sjaak,

Als Video Deluxe nog niet doorstart kijk dan eens of bij u de laatste Visual C++ Redistributable voor Visual Studio 2015-2022 is geïnstalleerd.

Dit is de download link: Visual C++ Redistributable voor Visual Studio 2015-2022

Met vriendelijk groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

jarensman4 schreef op 26.09.2023 om 15:05 uur

Hallo Rob. Ik heb eerst alles verwijderd van Magix, toen opnieuw opgestart alles weer geïnstalleerd en al je tips opgevolgd. Zonder resultaat. Ik voel me een beetje dom. Ik wil je niet lastig vallen. Denk nog even.

gr.

Sjaak

Bol schreef op 26.09.2023 om 16:37 uur

@jarensman4

Hallo Sjaak,

U hoeft zich niet dom te voelen en u valt mij zeker niet lastig. Als moderator / forumlid probeer ik forumleden zoals u te helpen aan een oplossing.

Maar heb u VDL 2024 verwijderd, zoals Magix Support aanbeveelt. Zie: Video deluxe opnieuw installeren (magix.info)

Wanneer dit ook niet het gewenste resultaat oplevert, neem dat contact op met Magix Support. Stuur een mailtje naar: infoservice@magix.net en leg daar u probleem voor en vraag om systeemcheck. Zij kunnen aan de hand van deze check zien waar het bij u verkeerd gaat.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

PS. Als moderator heb ik uw oplossingsmarkering weer verwijderd, omdat uw probleem (nog) niet is opgelost.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-